• uncategorized

Cu aceasta ocazie, Europart Rompart a organizat la Bucuresti un seminar la care au participat peste 130 de reprezentanti ai unitatilor service potential partenere. Potrivit prezentarilor sustinute in cadrul acetui eveniment, programul Transporter Station se adreseaza deopotriva unitatilor service independente si celor ce functioneaza in cadrul dealerilor auto si presupune deservirea vehiculelor comerciale usoare intr-un regim dedicat, cu sprijinul Europart Rompart, care ofera dotari tehnice necesare, instruire si promovare.  

 

Un segment de piata in ascensiune

Potrivit lui Thomas Kobudzinski, Director Marketing al Europart Holding, proprietarii si soferii vehiculelor comerciale usoare dau dovada de o fidelitate extrema in ceea ce priveste interventiile de service. Astfel, un sofer de vehicul comercial usor apeleaza constant la unitatea service a reprezentantei de la care a achizitionat masina, in timp ce un sofer de camion isi schimba des preferintele. tinand cont si de faptul ca pentru un vehicul comercial se aloca anual, in medie, 1.600 de euro pentru interventii in service (in Germania), este limpede de ce reprezentantii Europart Rompart considera ca vehiculele comerciale usoare reprezinta un segment de piata important. Pe de alta parte, fiind vorba despre vehicule utilizate in scop productiv, proprietarii si utilizatorii au nevoie de servicii dedicate, caracterizate prin operativitate maxima. Astfel, una dintre conditiile impuse unitatilor service partenere in programul Transporter Station este sa ofere clientilor un program de lucru prelungit.  

 

Aproape orice service poate fi partener

Dintre cerintele de baza pentru unitatile service care vor sa adere la program, Europart Rompart pune accentul pe posibilitatea de a deservi vehicule comerciale usoare. „Nu orice service poate repara cu usurinta astfel de vehicule. De foarte multe ori se intampla ca acoperisul cladirii sa fie prea jos sau elevatoarele existente sa nu fie suficient de mari“, a explicat Cristian Raducanu, Director Comercial al Europart Romania. De aceea, specialistii Europart Rompart ofera consultanta si chiar pachete de baza pentru dotarea unitatilor service intrate in program.

In aceste conditii, Europart Rompart accepta ca parteneri si ateliere ce deservesc autoturisme sau chiar unitati specializate in interventii la trenul de rulare. „Important este ca in unitatile service partenere sa existe o dorinta activa de a repara si vehicule comerciale usoare“, a explicat Eberhard Siegfried Ludwig, CEO Europart Romania. Calitatea de partener in program presupune achitarea unei taxe anuale, intr-un mod asemanator cu afacerile francizate. Totusi, cei 400 de euro perceputi de la un service partener pot fi compensati cu bonusul anual primit pentru un anumit rulaj de piese. In plus, pentru fiecare piesa achizitionata, unitatile service partenere primesc un numar de puncte valorice ce pot fi utilizate pentru a face diferite plati catre Europart Rompart, de exemplu pentru materiale promotionale.

 

Rezultate peste asteptari in Germania

Sub marca Transporter Station, Europart Rompart a dezvoltat deja in Germania o retea de unitati service cu un regim dedicat de depanare, intretinere si accesorizare a vehiculelor comerciale usoare. De la inceputul lunii august 2009, cand programul a fost lansat in Germania, nu mai putin de 180 de unitati service s-au afiliat la reteaua Transporter Station, rezultat care a depasit cu mult obiectivul fixat initial – 150 de unitati afiliate pana la mijlocul acestui an. Acest succes a determinat Europart Rompart sa extinda programul Transporter Station si in Romania, deoarece structura de piata este asemanatoare celor din restul tarilor europene, precum Germania. Pe plan local, obiectivul Europart este ca pana la sfarsitul acestui an sa fie atrase 50 de unitati service ca parteneri in program.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *