• uncategorized

In cadrul acestor magazine-service, atentia este concentrata spre respectul fata de clienti si satisfactie de 101%, astfel incat nevoile particularizate si confortul fiecarui client in parte sa fie deservite si asigurate de o echipa de profesionisti, care va lucra si va opera cu eficienta maxima. „Premio este un concept menit sa preintampine si sa deserveasca nevoile cele mai diverse ale clientilor nostri inteligenti, care opteaza din ce in ce mai mult pe valoarea justa a raportului calitate-pret. Este, de asemenea, un concept care se adreseaza dealerilor nostri cu care avem parteneriate unice stabile si pe care ii sustinem in permanenta in activitatile lor de afaceri. Incercam sa dezvoltam acest concept implicand o serie de resurse care sa asigure succesul acestui nou tip de parteneriat“, a spus Ovidiu Balan, Director General pentru Romania si Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires Romania.

 

Consumatorul se indreapta catre segmentul mediu

Criza economica afecteaza toate domeniile, bugetele se restrang si utilizatorii de flote de vehicule tind sa se orienteze spre anvelope mai ieftine. Fenomenul poate fi observat, dupa cum a explicat Alina Mihaescu, directorul de marketing al Goodyear Dunlop Tires pentru Romania si Bulgaria, si in randul consumatorilor persoane fizice, care „aluneca“ dinspre segmentul premium catre segmentul mediu, si chiar spre segmentul de buget.

Aceasta tendinta a determinat Goodyear sa se concentreze pe oferirea de servicii post-vanzare, bazandu-se pe cresterea volumului acestora in totalul afacerilor. „Nu este o abordare de criza, este o orientare catre o structura a pietei, intentia fiind de a le demonstra partenerilor ca se poate castiga si in timpul recesiunii“, a subliniat Cristian Rosioru, retail specialist al Goodyear Dunlop Tires pentru Romania si Bulgaria.

Noua strategie de afaceri presupune imbinarea rafinata si inovativa a activitatilor de retail cu cele de service prin intermediul implementarii la nivel national a standardelor si valorilor conceptului Premio de la Goodyear.

 

Obiectiv 2009: 15 unitati service

Programul de francize Premio, destinat distribuitorilor autorizati din cele mai importante orase din tara, vizeaza infiintarea a 15 unitati multifunctionale pana la sfarsitul acestui an.

Trei dintre aceste magazine-service vor constitui investitii greenfield, adica vor fi construite de la zero. Costurile aferente pentru astfel de unitati, care presupun construirea unei hale cu utilaje si patru rampe, plus un spatiu pentru birouri, sunt estimate de reprezentantii Goodyear la aproximativ 400.000 de euro. „Franciza de la Goodyear este o franciza soft, are mai mult o valoare simbolica, neinsemnata, nu este asemenea francizei Fornetti sau McDonald’s. Prin urmare, se percepe o cota de 325 de dolari pe luna pentru fiecare unitate francizata, in primul an, dupa care se cere un anumit procent din afacere, care difera insa de la caz la caz“, a precizat Cristian Rosioru cu ocazia inaugurarii noului service.

De mentionat este si faptul ca magazinele-service Premio nu se limiteaza numai la marci de anvelope proprii (Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava si Debica), aici gasindu-se si alte marci, reteaua incluzand accesorii, piese de tuning, discuri de frana sau baterii. Bineinteles, clientii pot beneficia de serviciile aferente efectuarii operatiunilor de intretinere si montaj pe loc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *