• uncategorized

 Cele 1 oferte au fost depuse de Archirodon Group – Mochilos (care a propus un pret al lucrarilor de 65,67 milioane de euro, termenul de executie fiind de 20 de luni), Copisa Constructora Piraneica (95,47 milioane de euro, in 15 luni), FCC Construccion – Astaldi (68,17 milioane de euro, in 18 luni), Grup Servicii Petroliere – Jan de Nul (99,66 milioane de euro, in 24 de luni), Mapa Insaat VE Ticaret (116,48 milioane de euro, in 22 de luni), OHL – Conbac Port Constanta (61,79 milioane de euro, in 18 luni), Romstrade (74,59 milioane de euro, in 10 luni), STFA Deniz Insaati – Insaat San Vetic AS (101,33 milioane de euro, in 24 de luni), Tehnologia Radion – Construcciones Y Estudios (88,42 milioane de euro, in 14 luni), Van Oord Dredging and Marine Contractors (99,94 milioane de euro, in 23 de luni) si Josef Möbius Bau. Oferta castigatoare a fost selectata luna trecuta, pe baza criteriilor cost de executie (80%) si termen de finalizare a lucrarilor (20%).

Compania germana cu sediul in Hamburg a propus un pret de 80,54 milioane de euro si un termen de executie de 18 luni. Parte a grupului Strabag, Josef Möbius Bau are o solida experienta in lucrari hidrotehnice, intre cele mai sonore proiecte din portofoliul sau fiind si canalul Bastroe. Prin finalizarea tronsonului nordic al digului de larg din portul Constant a se urmareste imbunatatirea conditiilor de exploatare si a sigurant ei navigatiei, precum si reducerea efectelor distructive ale valurilor asupra infrastructurii existente in bazinul portuar. Teoretic, odata prelungit digul, capacitatea de operare a portului va putea fi extinsa prin utilizarea unor dane care in prezent nu sunt folosite din cauza problemelor cauzate de vant si valuri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *