- uncategorized
Cele 1 oferte au fost depuse de Archirodon Group – Mochilos (care a propus un pret al lucrarilor de 65,67 milioane de euro, termenul de executie fiind de 20 de luni), Copisa Constructora Piraneica (95,47 milioane de euro, in 15 luni), FCC Construccion – Astaldi (68,17 milioane de euro, in 18 luni), Grup Servicii Petroliere – Jan de Nul (99,66 milioane de euro, in 24 de luni), Mapa Insaat VE Ticaret (116,48 milioane de euro, in 22 de luni), OHL – Conbac Port Constanta (61,79 milioane de euro, in 18 luni), Romstrade (74,59 milioane de euro, in 10 luni), STFA Deniz Insaati – Insaat San Vetic AS (101,33 milioane de euro, in 24 de luni), Tehnologia Radion – Construcciones Y Estudios (88,42 milioane de euro, in 14 luni), Van Oord Dredging and Marine Contractors (99,94 milioane de euro, in 23 de luni) si Josef Möbius Bau. Oferta castigatoare a fost selectata luna trecuta, pe baza criteriilor cost de executie (80%) si termen de finalizare a lucrarilor (20%).
Compania germana cu sediul in Hamburg a propus un pret de 80,54 milioane de euro si un termen de executie de 18 luni. Parte a grupului Strabag, Josef Möbius Bau are o solida experienta in lucrari hidrotehnice, intre cele mai sonore proiecte din portofoliul sau fiind si canalul Bastroe. Prin finalizarea tronsonului nordic al digului de larg din portul Constant a se urmareste imbunatatirea conditiilor de exploatare si a sigurant ei navigatiei, precum si reducerea efectelor distructive ale valurilor asupra infrastructurii existente in bazinul portuar. Teoretic, odata prelungit digul, capacitatea de operare a portului va putea fi extinsa prin utilizarea unor dane care in prezent nu sunt folosite din cauza problemelor cauzate de vant si valuri.