• uncategorized

In perioada februarie 2009 – ianuarie 2012, timp de 36 de luni, Proiectul RISING  va investiga in ce mod informatiile despre trafic destinate scopurilor logistice pot contribui la implementarea unor solutii viabile si a unor servicii utilizabile de care sa beneficieze cei implicati in lanturile de transport intermodal pe caile navigabile interioare.

In scopul de a face transportul pe caile navigabile interioare o parte integranta a lanturilor de transport  intermodal, acest mod trebuie sa fie capabil sa furnizeze cel putin aceleasi servicii de calitate (fiabilitate si responsabilitate), ca toate celelalte moduri de transport. Prin urmare, este necesar sa se exploateze serviciile existente si sa se identifice noi tipuri de servicii RIS – pentru aproape fiecare pas al unui proces de transport intermodal pe caile navigabile interioare, incepand de la planificarea voiajului, monitorizarea lanturilor de transport prin utilizarea functiilor programului de management al evenimentelor, servicii pentru flota, porturi si pana la operatiuni ce privesc managementul ecluzelor – pentru a le dezvolta si a le face disponibile operatorilor de transport multimodal.

In plus, institutiile de cercetare, consultanti si dezvoltatori IT isi vor aduce aportul prin experienta si cunostintele lor, la analizarea proceselor logistice, identificarea blocajelor in functionare, la proiectarea si implementarea solutiilor IT si la efectuarea analizelor cost-beneficiu. Asadar, 23 de parteneri din proiect din cele 11 tari europene care formeaza Consortiul RISING vor urmari impreuna implementarea cu succes a conceptelor dezvoltate in proiect.

In afara de expertiza celor 23 de parteneri, Forumurile Regionale ale Industriei de Transport si Comitetul Consultativ vor oferi feedback-ul suplimentar necesar pentru a asigura constientizarea si validarea conceptelor si a rezultatelor proiectului RISING.

Partenerii proiectului sunt: Institute of Shipping Economics and Logistics – Germania, Via Donau – Österreichische Wasserstrassen Gesellschaft mbH – Austria,  Mobycon BV – Olanda, RSOE – Asociatia Nationala pentru Semnalizare Radio si Comunicatii – Ungaria, PLOVPUT – Directia pentru caile navigabile interioare – Serbia, CRUP – Centrul de Dezvoltare a Navigatiei interioare – Croatia, Industrie-Logistik Linz GmbH & Co KG – Austria, Marlo AS – Norvegia, LogIT Systems AS – Norvegia, CETLE – Centrul pentru dezvoltarea pentru transport si logistica in Europa – Olanda, Deutsche Binnenreederei AG – Germania, Allround Container Service Helmut Frank GmbH / Norddeutsche Wasserweg Logistik GmbH – Germania, Port Infolink – Olanda, Centrul National de Promovare a Transportului Intermodal (CNPTI) – Romania, TRESCO CVBA – Periskal Group – Belgia, Promotie Binnenvaart Vlanderen – Belgia, TinC Associates NV – Belgia, MARIN’S Nautical Center MSCN – Olanda, CTS Container Terminal GmbH – Germania, ARS Traffic & Transport Technology – Olanda, Asociatia Agentiilor de Comert si Industrie ANCO SA – Grecia, KIOS sro – Slovacia, Sächsische Binnenhäfen Oberelbe GmbH – Germania.

Proiectul va fi coordonat de Institutul de Stiinte Economice si Logistica in Transporturi (ISL) cu sedii la Bremen si Bremerhaven (Germania).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *