- uncategorized
“Respectul pentru client este un ingredient al reusitei in afaceri” – aceasta este convingerea managerului Caromtrans, Mihail Turjan.
Oamenii – investitia de baza
Ca fost angajat intr-o firma cu capital privat, Mihail Turjan a inteles ca interesul acordat angajatilor este esential in dezvoltarea unei afaceri. “Ei reprezinta principala valoare a companiei”, este convins el. De aceea, motivarea si rasplata muncii sunt pe masura: „Pe langa salariul de baza, la venitul fiecarui angajat se adauga un procent din suma incasata pe km, plus o diurna pentru fiecare cursa efectuata”.
La Caromtrans lucreaza acum 16 tineri, media de varsta fiind 32 de ani. “Sunt angajati care lucreaza inca de la inceputul constituirii Caromtrans. Consider ca acesta este rezultatul unei bune motivari si a atentiei acordate comunicarii. Importanta este si experienta manageriala.
Factorii motivationali sunt atat de variati – materiali, imateriali si sociali, iar oamenii au personalitati atat de diferite, incat este evident ca ramane la atitudinea managerului ca aceeasi problema sa fie abordata diferentiat de la o persoana la alta”, spune Turjan.
Ascensiune in doar un an
Caromtrans si-a inceput activitatea in 2005, cu un camion avand sarcina utila de 8 tone. In scurt timp, datorita cerintelor crescande, firma a reusit achizitionarea unui alt camion de aceeasi capacitate. Solicitarile au continuat si pentru alte tipuri de autoutilitare, astfel incat a fost necesara achizitionarea altor trei autoutilitare cu sarcina utila de 3,5 tone, in sistem leasing. Dupa un interval mic, cerinta pentru autoutilitarele cu sarcini de 20 de tone a fost atat de mare, incat conducerea firmei a inceput demersurile pentru obtinerea unui credit bancar. In luna aprilie a acestui an, parcul auto al firmei a fost marit cu inca trei autotractoare cu semiremorci cu sarcina utila de 20 de tone.
Asocierea cu un partener strain, urmatorul pas
In ultimele sase luni ale anului 2005, cifra de afaceri a firmei a fost de aproximativ 300 milioane RON, iar in primele 6 luni ale anului 2006, aceasta cifra de afaceri a ajuns de aproximativ 1,1 miliarde RON. Caromtrans are planuri mari. Se intentioneaza marirea parcului auto cu 10 autocamioane cu sarcina utila de 20 de tone. Acest proiect va fi realizat prin asocierea cu un partener strain. Pentru sfarsitul anului viitor, Caromtrans si-a propus achizitionarea unui teren pe autostrada Bucuresti-Pitesti, pe care il va folosi pentru construirea unui modern depozit.
CARTE DE VIZITA Absolvent al Facultatii de Matematica si Informatica, Mihail Turjan a fost multi ani inginer software. Inainte de a ajunge la Caromtrans, a ocupat fotoliul de director intr-o firma de leasing auto. Regula dupa care se ghideaza pentru reusita in afaceri este bazata pe respect. “Clientul nostru este stapanul nostru”, subliniaza administratorul Caromtrans, societate ce are ca domeniu de activitate transportul de marfuri in regim intern si international. |
Descriere, pe scurt ·In privinta transporturilor internationale, firma este specializata pe ruta Romania-Olanda si retur ·Printre clientii Caromtrans: Ericsson Romania, Carrefour Romania – Hiproma, Cumpana 1993, Fabrica pentru echipamente destinate centralelor nucleare. |