- uncategorized
Felicia Niculae
Cargus, una dintre cele mai mari companii de pe piata de curierat intern din Romania, a anuntat implementarea a doua noi tehnologii apartinand zonei de relatii cu clientii: Computer Telephony Integration (CTI) si Interactive Voice Response (IVR). Compania continua astfel eforturile de a oferi bune servicii de relatii cu clientii de pe piata de curierat.
Tehnologia CTI permite interactiunea dintre telefonul apelantului si contact center pentru a realiza o identificare automata a clientului, istoricul acestuia, precum si detalii despre livrarile in curs de finalizare. Cargus estimeaza ca aceasta integrare va eficientiza cu 10% interactiunea client-contact center, reducand astfel timpul pe care un client il petrece pentru a afla detalii despre livrarile sale.
„Noi credem ca timpul economisit inseamna timp castigat. Clientii au nevoie de rezolvari rapide pentru o paleta larga de situatii, iar identificarea automata a istoricului este o modalitate pentru a trece rapid la generarea de informatii si solutii. Tehnologia CTI ne ajuta sa facem acest lucru si este insotita in oferta noastra de o alta imbunatatire a serviciilor de «custome care», Interactive Voice Response, o premiera pentru industria de curierat din Romania“, a explicat Anda Bucsan, Customer Service Director Cargus, beneficiile noilor tehnologii integrate.
Ce face Interactive Voice Response
Interactive Voice Response (IVR) va permite clientilor Cargus sa verifice telefonic statusul expedierilor in regim non-stop printr-un serviciu de voce „self service”. Acestia vor avea o vizibilitate nelimitata asupra livrarilor indiferent de ora, utilizand numarul documentului de transport direct pe tastatura telefonului. Cargus devine astfel prima companie de curierat domestic din Romania care ofera un asemenea serviciu clientilor sai. Cele doua tehnologii integrate fac parte dintr-o strategie de investitii in infrastructura IT si Customer Service demarata de Cargus la inceputul anului trecut si validata de industria de relatii cu clientii in cadrul Galei Romanian Contact Center Awards 2014, unde Cargus a castigat patru premii.
Compania de curierat a primit inclusiv premiile pentru Best Support Center si Best Use of Techonology, acesta din urma fiind acordat pentru un al doilea an consecutiv.