- uncategorized
Felicia Niculae
Situata la intersectia dintre Europa de Vest, tarile baltice si Rusia, aceasta zona ofera perspective reale de crestere datorita productiei in plina ascensiune, nu doar in sectorul auto, care reprezinta punctul forte al expertizei GEFCO, ci si in sectoarele aeronauticei, al energiei, al bunurilor de consum sau al industriei. „Aceasta zona dinamica, formata din tari in plina transformare economica, are un potential de dezvoltare considerabil si GEFCO isi adapteaza organizarea pentru a valorifica aceste oportunitati de crestere. Sunt mandru sa particip la implementarea planurilor ambitioase ale Grupului in aceasta regiune strategica, in special incurajarea unei colaborari stranse intre operatiuni si vanzari“, a declarat Pierre-Jean Lorrain, nou numit la conducerea acestei zone. Pierre-Jean Lorrain, fost director General al GEFCO Italia, a preluat conducerea zonei Europa Centrala, Balcani si Orientul Mijlociu.
GEFCO a reusit sa valorifice dinamica regiunii prin deschiderea recenta a filialelor sale in Bulgaria (2011), in Emiratele Arabe Unite (2013) si in Croatia (2013), care se adauga filialelor existente deja in zona: Germania, Austria, Ungaria, Polonia, Republica Ceha, Romania, Slovacia, Slovenia si Turcia.
Expertiza unica
Lider european in logistica auto si un nume de referinta in sectorul logisticii industriale, GEFCO a dezvoltat o gama de solutii pentru a acoperi intregul lant de aprovizionare. Specializat in logistica integrata, Grupul asigura transport rutier, aerian si maritim de marfuri, servicii de logistica si gestionarea ambalajelor reutilizabile, inginerie vamala si reprezentare fiscala in numele clientilor sai.
Industria, distributia in masa si energia se numara printre sectoarele de crestere pe care GEFCO intentioneaza sa le exploateze in regiune, adaptandu-se permanent la evolutia pietei. „Obiectivul nostru este sa raspundem cat mai mult posibil cererii locale. Pe langa consolidarea pozitiei noastre dominante pe piata logisticii auto, incercam sa obtinem o crestere si mai importanta in celelalte sectoare“, subliniaza Pierre-Jean Lorrain.
Marci de renume mondial precum Electrolux si Schneider Electrics se numara printre principalii clienti din zona, alaturi de Ford, General Motors sau Volkswagen Audi.