4 august 2014
  • uncategorized

Daca acum cativa ani cumparaturile online erau extrem de timide, multi preferand prudenta si dorind sa vada efectiv produsul, astazi curierii aduc la usile clientilor frigidere, aragaze si anvelope.
In acest context, curierii nu pot decat sa se bucure ca afacerile lor prospera de la o luna la alta. Iar previziunile specialistilor in privinta dezvoltarii afacerilor de tip curierat sunt din ce in ce mai optimiste. „Piata de curierat va atinge 300 de milioane de euro in 2014-2015”, estimeaza Octavian Badescu, fondatorul Sameday Courier.
Insa, pentru ca un business de tip curierat sa creasca si mai mult, e necesara identificarea unor solutii eficiente pentru marirea capacitatilor de transport. Totodata, afacerile curierilor vor inregistra si mai mari cresteri daca se vor dezvolta aplicatii inovative, cum este cea tip Lokko, lansata de antreprenorul roman Octavian Badescu.
In caz contrar, clientii isi vor tria tot mai selectiv curierii, iar bucuria unei afaceri reusite in domeniu ar putea fi prea repede scurtata.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *