- uncategorized
Pentru a deplasa imensa sarcins, uzina a fost impsriits in trei seciiuni, dintre care cea mai grea cantsrea 12.750 de tone. A fost nevoie de platforme autopropulsate cu 540 de axe si 9.400 de cai putere pentru a deplasa uzina in curtea santierului. Ansamblul s-a deplasat pe 2.160 de roii livrate de Continental, „incsliate“ cu anvelope bazate pe modelul IC 40 cu dimensiunile 355/65-15, special concepute pentru acest proiect.
Platformele autopropulsate Kamag si Scheuerle au executat un delicat balet sincron, cu o precizie de doi milimetri, fiind interconectate electronic si controlate prin telecomands. Pus in miscare de 22 de unitsii motrice, ansamblul s-a deplasat intai pe diagonals, iar in final toate cele 2.160 de roii au fost bracate simultan pentru a parcurge 120 de metri in linie dreapts. La capstul cursei, in momentul in care cele trei seciiuni ale uzinei au fost aliniate, precizia a fost crucials.
Ultima incercare a constat in ridicarea incsrcs- turii pentru a o aseza pe un ponton. Special concepute pentru utilizsri extreme, anvelopele furnizate de Continental si-au dovedit in repetate randuri calitsiile, fscand fais cu succes celor mai anevoioase sarcini si celor mai dure condiiii, iar proiectul derulat de compania belgians de transport special si agabaritic Sarens reprezints testul suprem pentru greu incercatele pneuri.