- uncategorized
Continuand sa administreze portofoliul Clal (al carui transfer catre Omniasig Insurance Grup nu s-a materializat), Platinum Asigurari-Reasigurari va miza pe noi segmente de piata si isi propune pentru acest an cresterea cifrei de afaceri de la 2,7 milioane de euro la 5-6 milioane. „Ne vom concentra pe produse si servicii de asigurari generale, altele decat asigurari auto, croite pe nevoi individuale, cu acoperirea unor riscuri complexe.
Interesul principal nu este cifra de afaceri, ci construirea unui portofoliu echilibrat, sustenabil, cresterea organica a bazei de clienti si intarirea relatiilor cu partenerii nostri de afaceri“, a declarat Efraim Naimer, CEO al Platinum Asigurari-Reasigurari, care considera ca Romania are cel mai neprofitabil segment de asigurari auto din Europa Centrala si de Est, cu o marja de profit din activitatea tehnica ce avanseaza prea puternic ca- tre rezultate negative.
Deja Platinum Asigurari-Reasigura ri a renuntat sa vanda polite de raspundere civila auto si planuieste sa se axeze pentru inceput pe deservirea clientilor din Bucuresti, care cumuleaza 55% din volumul de subscrieri la nivel national. Vanza- rile vor fi facute de cei 30 de angajat i proprii, 35 de agenti si cu ajutorul celor 50 de parteneri din randul brokerilor de asigurare. Compania va renunta si la vanzarea politelor prin telefon, care in alte tari ajung la 5% din volumul total al subscrierilor pe segmentul asigurarilor auto, intrucat piata locala nu este suficient de matura pentru acest sistem.
„Miza o vor constitui asigura- rile de proprietati si cele de raspundere civila fata de terti. Ne vom axa atat pe clienti din randul intreprinderilor mici si mijlocii, cat si din randul persoanelor fizice. Credem ca un portofoliu axat pe segmentul IMM este mai sustenabil decat unul cu clienti mari, care pot migra la alte companii de asigurari“, a precizat Anca Babaneata, Deputy CEO al Platinum Asigurari-Reasigurari.
Unul dintre obiectivele principale ale noii companii este dezvoltarea relatiilor cu bancile, care, in ultima perioada, nu au mai constituit o sursa importanta de venituri pentru companiile de asigurari.