• uncategorized

Proiectul va fi initiat dupa derularea unui test pilot, in cursul acestei luni, si va beneficia de finantarea europeana timp de trei ani. Proiectul presupune derularea unor servicii de transport intermodal cu frecventa zilnica, intre Italia si Romania, respectiv Italia si Bulgaria. Combinand transportul rutier cu cel maritim pe rute scurte si cel feroviar, KATARSYS/INTRASYS presupune livrarea marfurilor pe sosea in portul italian Bari, apoi traversarea Adriaticii, pana la Bar, de unde se asigura o legatura feroviara pana la Sofia, respectiv Arad. In cadrul acestei rute complexe, CFR Marfa va asigura transport de containere in trenuri complete, de la Stamora Moravita la Arad, estimandu-se pentru inceput o frecventa de 1-2 trenuri/saptamana. Potrivit unui comunicat al CFR Marfa, operatorul feroviar va incerca sa obtina finantare si din bugetul programului Marco Polo II aferent acestui an, urmand sa dea curs cererii de proiecte lansata in februarie.

 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *