• uncategorized

Felicia Niculae

Sa ajungi repede-repede la client, sa fii respectuos, plin de solicitudine, sa te grabesti sa mergi la alta comanda, dar sa ai si mult timp la dispozitie pentru clientul la care tocmai ai ajuns. Sa fii pregatit pentru o discutie colocviala cu o secretara ori pentru a infrunta nervii unui client caruia, eventual, nu i-a placut ca ai intrat pe usa din fata. Sa stii sa faci o factura ori ca TVA e 24%. Sa te strecori prin trafic, sa cari marfa, chiar daca destinatarul e tocmai la etajul sase si liftul nu merge. Sa ai grija de marfa, sa ai haine curate si sa zambesti, chiar daca esti obosit sau stresat in vreun fel.
Doar “atat” face un curier. Iar de felul in care acesta se achita de sarcini depinde, in mare masura, si intreaga afacere a unei firme de curierat. Un astfel de business poate merge foarte bine daca se pune mare accent pe oameni si se investeste in tehnologie. Exemplul graitor este FAN Courier, care a reusit sa se dezvolte chiar si in criza, in timp ce altii abia puteau supravietui.
Oameni si tehnologie. Acestea sunt ingredientele pe care au de gand fondatorii FAN sa le utilizeze in continuare, mai ales ca, asa cum spunea si Adrian Mihai, unul dintre actionarii companiei, intervievat de RBT, pe piata de curierat inca “mai este loc de crestere”. In plus, zona on-line se va dezvolta categoric, ceea ce va aduce profit si firmelor de curierat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *