- Știri
Cu noul software Bosch de interconectare DXP pentru ateliere de service, prezentat in premiera mondiala la Targul international Automechanika de la Frankfurt, datele referitoare la autovehicul, care au fost inregistrate de un sistem, vor fi imediat disponibile pe toate sistemele de diagnoza asistate de PC. Datele vor putea fi transmise intre toate testerele de diagnoza care folosesc un PC oferit de Bosch, Beissbarth si Sicam.
Dupa identificarea autovehiculului, este suficient ca mecanicul sa introduca numarul de inmatriculare a autove¬hiculului sau codul VIN (numarul de identificare a autovehiculului) in statia de lucru corespunzatoare, pentru a avea acces la toate datele acestuia. De fiecare data cand autovehiculul va reveni la atelierul de service, pentru identificarea sa va fi necesar doar numarul de inmatriculare al acestuia sau codul VIN. Astfel se va economisi timp la statiile de lucru din atelierul de service, procesele din atelier vor fi simplificate si se va evita dublarea inutila a sarcinilor.
Astfel, toate testerele Bosch, Beissbarth si Sicam care folosesc un PC, vor putea fi interconectate. Datele unice Bosch, de identificare ale autovehiculului si rezultatele diagnozei realizate de fiecare sistem, sunt comunicate intre sisteme. Diagnoza unitatii de comanda realizata cu un tester de diagnoza Bosch KTS poate fi, de asemenea, controlata direct prin oricare dintre sistemele de testare.
In plus, intregul istoric al autovehiculului – vizitele anterioare la atelierul de service, inclusiv toate rezultatele testelor – este disponibil pe toate statiile de lucru.
Sofware-ul DXP necesar pentru schimbul de date, va putea fi instalat pe orice varianta recenta de PC din atelierul de service si va fi activat pentru interconectare prin intermediul unui cod de licenta, in acelasi mod ca software-ul Esitronic.
Software-ul DXP genereaza, de asemenea, un jurnal standardizat care poate fi tiparit. Aceasta posibilitate va permite atelierului de service sa ofere clientilor sai informatii detaliate despre diagnoza autovehiculului si, de asemenea, sa le atraga atentia cu privire la eventualele reparatii necesare. In plus, extrasele tiparite pot fi completate cu diferite cotatii individuale de pret si reclame pentru atelier.
Software-ul DXP este compatibil cu orice varianta recenta de PC din atelier. Cu toate acestea, Bosch recomanda instalarea unui server separat care indeplineste mai bine cerintele tehnice ale retelei. Acest server poate fi pre-configurat in mod corespunzator pentru a simplifica procesul de creare a retelei.
In plus, istoricul autovehiculelor este stocat centralizat si poate fi accesat de pe statiile de lucru individuale din atelier, atunci cand este nevoie. O interfata standard va permite, de asemenea, conectarea la majoritatea sistemelor de management ale dealerilor. smartfinancial.ro