- Logistică
Compania românescă de software Zitec, lider european în soluții de transformare digitală, a lansat platforma Movacy, o soluția software inteligentă care optimizează procesele logisticie și livrările curierilor. Lansarea vine la scurt timp după ce firma de curierat Sameday a intrat în acționariat.

Cristi Pena, Head of Product & Co-founder Movacy: “Cu peste 3 milioane de destinatari deserviți și peste 7.000 de lockere gestionate în Europa Centrală, Movacy este soluția ideală pentru organizațiile care vor să își eficientizeze operațiunile. Platforma noastră le permite să își extindă rapid activitatea, să optimizeze și digitalizeze fluxurile de lucru, să diversifice metodele de livrare și să răspundă mai bine nevoilor consumatorilor.”
Platforma Movacy optimizează fluxul de lucru
Concret, Movacy este o soluție software care a fost creată cu scopul de a ajuta companiile de curierat să optimizeze operațiunile, vizând fiecare punct al livrării coletelor, de la expeditor la destinatar. Platforma ajută la grestionarea procesului de livrare: de la emiterea AWB-ului, first-mile și sortare, până la rutare, last-mile și închiderea financiară. De asemenea, consumatorul final are acces la informații în timp real legate de procesul de livrare
Parteneriat de succes cu SAMEDAY
Soluția este dezvoltată de Zitec, lider în servicii de dezvoltare software. Printre companiile pentru care au dezvoltat platforme se numără Sameday, eMag, Leroy Merlin sau Decathlon. Dintre acestea, parteneriatul de peste șapte ani cu SAMEDAY a dus la un produs software inovator și complex. Anul trecut, spre exemplu, platforma a gestionat peste 94 de milioane de colete, demonstrându-și eficiența prin reducerea costurilor operaționale, creșterea productivității și oferirea unui control avansat asupra întregului flux de livrare.
Industria este într-o continuă dezvoltare
Se estimează că îndustria curieratului și a logisticii va depăși 14 trilioane de euro până în anul 2028. Aceste volume impresionante vor duce la o mare presiune pe umerii principalilor jucători, ceea ce va presupune optimizare și eficientizare continue. Iar toate aceste procese se vor traduce în investiții și inovație. Cel mai probabil, industria va trebuie să facă față unei creșteri de aproape șapte ori a livrărilor, în doar 13 ani!