- Știri
„Toti dealerii nostri au investit milioane de euro intr-un centru integrat BMW in baza unui business plan proiectat pe cel putin cinci ani de zile. Consideram ca orice masura eficienta a Guvernului nu poate decat sa faca parte din si sa confirme o strategie pe termen lung. Dezvoltare sustenabila – este tot ceea ce asteptam din partea Executivului”, a spus Cristian Vlasin, sales manager in cadrul BMW Group Romania.
O investitie intr-un centru BMW este cuprinsa intre aproximativ 2,5 milioane de euro si 5 milioane de euro, in functie de dimensiunile acestuia si orasul unde este construit, valoarea fiind valabila si in cazul altor branduri premium cum este cazul Audi sau Mercedes-Benz.
„Ca si pana acum, aceste masuri au creat confuzie si panica in piata, au avut impact negativ in cifrele de vanzari. O dezvoltare sanatoasa a pietei, a economiei in general, cere un cadru fiscal si legislativ stabil, o strategie eficienta de business este de neconceput in afara unui mediu fiscal predictibil”, a spus Cristian Vlasin, sales manager in cadrul BMW Group Romania. Ziarul Financiar