• Știri

Soseaua Guoliang din China este cel mai frumos drum in aceasta perioada a anului, conform guylife. Site-ul sustine ca drumul, sapat pe coasta unui munte drept, a fost constuit de doar 13 persoane, intr-o perioada de cinci ani. Se pare insa ca cei 13 sunt doar cei care au supravietuit, mai multi muncitori pierzandu-si viata. Cu un tunel care se intinde pe o distanta de 1.200 de metri, o inaltime de 5 metri si o latime de 4 metri, Guoliang este considerat cel mai periculos drum din lume, in ciuda privelistii superbe pe care o ofera.

Pe locul al doilea in topul bloggerilor americani s-a clasat Trecatoarea Khardung, din India, un drum care traverseaza muntii la o altitudine de peste 5.000 de metri.

Dupa Transfagarasan, au mai fost incluse in Top 5 autostrada Karakoram, din muntii Himalaya, si Ruta 40, din Argentina.
Joi, 20 septembrie, s-au implinit 38 de ani de la inaugurarea Transfagarasanului.
Drumul national Transfagarasan cuprinde cel mai lung tunel rutier din Romania (887 m) si este situat la cea mai mare altitudine din tara, de 2.045 m. Proiectul, o ambitie a dictatorului Nicolae Ceausescu de a asigura un drum strategic printre munti, a fost construit in patru ani, in intervalul 1970-1974. Constructia drumului a fost deseori criticata pentru metodele de lucru, care au provocat oficial 40 de morti, dar neoficial cateva sute, conform persoanelor care sustin ca au participat la proiect.

Pe locul al doilea in topul bloggerilor americani s-a clasat Trecatoarea Khardung, din India, un drum care traverseaza muntii la o altitudine de peste 5.000 de metri.

Dupa Transfagarasan, au mai fost incluse in Top 5 autostrada Karakoram, din muntii Himalaya, si Ruta 40, din Argentina.

Joi, 20 septembrie, s-au implinit 38 de ani de la inaugurarea Transfagarasanului.

Drumul national Transfagarasan cuprinde cel mai lung tunel rutier din Romania (887 m) si este situat la cea mai mare altitudine din tara, de 2.045 m. Proiectul, o ambitie a dictatorului Nicolae Ceausescu de a asigura un drum strategic printre munti, a fost construit in patru ani, in intervalul 1970-1974. Constructia drumului a fost deseori criticata pentru metodele de lucru, care au provocat oficial 40 de morti, dar neoficial cateva sute, conform persoanelor care sustin ca au participat la proiect. zf.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *