• Știri

Incepand cu luna ianuarie, Qatar Airways, una dintre companiile aeriene cu cea mai mare rata de dezvoltare din lume, va introduce zboruri din Bucuresti catre Doha, cu o frecventa de patru curse pe saptamana. Un bilet de avion va costa aproximativ 539 de euro, iar durata zborului este de patru ore si jumatate, informeaza Capital.

In prezent, cea mai ieftina optiune pentru Doha este o cursa operata de Turkish Airlines, cu escala la Istanbul, pretul biletului fiind de aproximativ 560 de euro, iar durata zborului, din cauza conexiunii, poate depasi si 12 ore.

Potrivit lui Valentin Iordache, purtatorul de cuvant al aeroportului international Henri Coanda, contractul cu operatorul arab nu a fost semnat inca. Qatar Airways este in plin proces de recrutare a personalului pentru baza de la Bucuresti.

Tarom nu opereaza zboruri catre Doha, insa Aman, Beirut sau Damasc, curse efectuate de catre compania aeriana nationala, sunt orase de legatura catre destinatii mai indepartate din Orientul Mijlociu, precum capitala Qatarului.
Cursa Bucuresti-Istanbul, mai ieftina

Tot din luna ianuarie, Pegasus Airlines, o companie aeriana de origine turca, va incepe operarea cursei Bucuresti-Istanbul (insa pe cel de-al doilea aeroport al orasului, Gokcen), devenind concurentul direct al Tarom si al Turkish Airlines.

Potrivit unor surse din piata, un bilet de avion pe aceasta ruta va costa aproximativ 100 de euro, sub cel de 120 de euro, pret valabil pe cursele Tarom.

Una dintre cele mai mari companii aeriene din lume, Emirates, analizeaza si ea intrarea pe piata romaneasca. Surse din industria aviatiei au declarat pentru Capital ca operatorul arab va introduce de la anul cursa Dubai-Budapesta, via Bucuresti, „furand” astfel din traficul Tarom, care opereaza trei zboruri saptamanale catre emiratul arab.

Un alt zbor catre Orientul Mijlociu va fi operat de catre Wataniya Airways, cel mai nou operator din Kuweit. Desi compania nu a contactat oficialii de la Bucuresti, pe site-ul operatorului, Bucurestiul figureaza in harta de operare alaturi de alte 29 de destinatii. Ca si in cazul Emirates, este posibil ca Romania sa fie doar o tara de tranzit. ziare.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *