• Știri

”Piata de curierat s-a schimbat in mod semnificativ in ultimii ani. Atat modalitatile moderne de comunicare, cat si criza economica au marcat fundamental asteptarile clientilor legate de serviciile de curierat. Comertul electronic a luat un puternic avant, iar presiunea timpului a determinat cresterea solicitarilor de livrare rapida, in aceeasi zi. In plus, disparitia monopolului Postei Romane a contribuit la o liberalizare a intregii piete de servicii postale, pentru care estimam o crestere de pana la 10% in acest an”, a comentat Lucian Baltaru, general performance manager la Sameday Courier.
Sectoarele din care au provenit cele mai multe solicitari de livrare in primul trimestru al anului 2013 sunt: e-commerce, industria financiar-bancara, zona de medical si pharma si agentiile de publicitate. Sameday Courier estimeaza o cifra totala de afaceri de 6,5 milioane de lei pentru anul 2013, in crestere cu 30% fata de cifra de afaceri inregistrata la finalul anului trecut.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *