• Știri

Initiale Paris este a sasea masina concept ce face parte din strategia de design initiata de Laurens van den Acker. Acest nou concept prefigureaza succesorul Renault Espace in versiunea „Initiale Paris” si face dovada expertizei tehnice a constructorului si a locului pe care il vizeaza in segmentul premium.

Cu noua familie Megane dezvaluita in premiera la Frankfurt, gama Renault isi afirma cu tarie identitatea: design atractiv si inovatie pentru toti. In plus, cele sase concept car prin care a fost marcata aceasta innoire a designului marcii Renault sunt expuse in premiera la stand. Influentele lor se reflecta in masinile de serie carora le-au servit  drept inspiratie.

Pe sosea… ca si pe circuit: Renault, mizand pe cele 11 titluri de campion mondial in F1, isi demonstreaza expertiza de constructor de motoare prin prezentarea la Frankfurt a noului motor Power Unit F1 2014 si se inscrie cu entuziasm in competitia electrica.

 

INITIALE PARIS,ARTA CALATORIEI LA CLASA PREMIUM

 

Prin intermediul conceptului Initiale Paris, Renault evidentiaza trei directii:

– Initiale Paris ilustreaza a sasea petala „Wisdom” a margaretei prin care este reprezentata strategia de design a Renault: intelepciunea, deschiderea de spirit;

– Initiale Paris prefigureaza succesorul modelului Espace

– Initiale Paris demonstreaza expertiza si obiectivele marcii de a se poziÈ›iona in segmentul premium.

Prezentarea celor sase concepte ilustreaza apogeul unui ciclu si succesul reinnoirii designului Renault. Astfel, se realizeaza o perspectiva asupra tuturor etapelor, iar mesajele transmise sunt simplu de decodificat.

„Initiale Paris este a 6-a masina concept a strategiei de design Renault. Ea prefigureaza succesorul Renault Espace intr-o versiune „Initiale Paris” care evoca viziunea Renault asupra segmentului premium,” afirma Laurens van den Acker – Director pentru design industrial Renault.

Cu o lungime de 4,85m, Initiale Paris este o masina mare. Aceasta masina concept promite spatiu generos la bord. Ea exprima deopotriva dinamismul unei berline, prin calandrul cu linii ferme si „umerii” solizi, caracterul unui SUV, datorita rotilor mari de 22 inch si flancurilor sculptate,

si luminozitatea unui monovolum, datorita suprafetei vitrate generoase si pavilionului inedit cu jocuri de lumina.

Caroseria masinii concept Renault este intr-o nuanta denumita Ametist. Aceasta culoare trece de la negru metalizat inchis la violet pruna deschis in functie de variatiile luminii si unghiul de vedere. Litera „I” evocand „Initiale Paris” se regaseste pe flancuri si pe jantele masinii.

Pornind de la motorul dCi 130, inginerii mecanici motoristi de la Renault au derivat un motor concept ce asigura un cuplu mult mai ridicat (pana la 400 Nm) pe o plaja de utilizare vasta. Motorul preia elementele fundamentale patentate de Renault in materie de tehnologie mecanica si exploreaza noi cai de sporire a eficientei.

Designul reprezinta pentru Renault o axa strategica a planului sau „Renault 2016 – Drive the Change”. Initiata cu Noul Clio, reinnoirea stilistica a marcii este de acum sustinuta de 27 de vehicule din gama. Noul design este caracterizat de trei cuvinte cheie: „simplu”, „senzual” si „cald” si isi propune sa seduca consolidand totodata coerenta vehiculelor.

In partea frontala a vehiculului, noua identitate de marca este caracterizata printr-un logo vertical de dimensiuni mari evidentiat de negrul calandrului. Farurile de zi cu LED prezente pe numeroase modele confera o dimensiune dinamica si moderna.

Si in partea din spate logo-ul este puternic vizibil, fiind pozitionat in centrul suprafetei. O linie specifica urmareste conturul inferior al farurilor din spate, prelungindu-se sub geamul din spate si subliniind logo-ul.

 

GAMA MEGANE, IN LINIE CU NOUA IDENTITATE DE DESIGN A MARCII RENAULT

 

Gama Megane evolueaza. Cu o alura mai dinamica, gama este de acum echipata cu cele mai noi echipamente si tehnologii ale marcii precum sistemul multimedia conectat R-Link.

Gama Megane este prima care va fi echipata cu motorul pe benzina de 130 CP in asociere cu cutia automata cu dublu ambreiaj EDC.

Gama sportiva ce cuprinde Megane GT si R.S. se reinnoieste si ea.

Noua gama Megane va fi pusa in vanzare incepand cu primul trimestru al anului 2014 in Europa si apoi in restul lumii in decursul anului.

Ca si noile modele ale marcii, gama Renault Megane adopta noua identitate de marca. Noile modele, Megane Coupe si Megane Estate au de acum o noua bara de protectie, noi grile de aerisire si o capota pe care isi face loc logo-ul Renault supradimensionat, plasat pe fond negru lucios.

Noile proiectoare eliptice si noile faruri de zi, care se prelungesc pe partea laterala a barei de protectie, adauga un plus de dinamism modelelor din familia Megane.

Intreaga gama isi afirma identitatea printr-o parte frontala comuna pentru versiunile berlina, estate si coupe, aceastea pastrandu-si totusi personalitatea specifica.

„Scopul acestui design nou a constat in pastrarea specificului fiecarei masini, introducand totusi elemente comune in partea frontala. Chiar daca noua capota si bara de protectie sunt comune pentru toate versiunile, gama Megane reuseste totodata sa pastreze o coerenta stilistica cu flancurile si elementele din spate. Incorporarea noii identitati in partea frontala ii confera un look nou, in armonie cu celelalte modele ale marcii”, afirma Jean-Philippe Texier – Sef de proiect design Gama M1.

Megane Coupe isi consolideaza atractivitatea, pastrandu-si liniile dinamice.

Interiorul gamei este prevazut cu un joystick multidirectional situat pe consola centrala, care permite navigarea in interfata multimedia a Renault R-Link, introdusa pe gama la mijlocul anului 2013 (in functie de tara).

Aceasta versiune are o bara de protectie negru lacuit si tapiterie noua precum si jante noi 17″ Akhiro.

De asemenea, e dotat cu elemente de protectie laterale a caroseriei in crom stralucitor si negru lacuit, iar Megane Estate primeste bare de pavilion cu finisare crom si cadre cromate pentru geamurile laterale.

Familia Megane se bucura de acum de introducerea cutiei automate cu dublu ambreiaj EDC in combinatie cu motorul TCe 130 (fara Stop & Start).

Inginerii au realizat noi reglaje ce sporesc performanta intrucat functia turbo este de acum disponibila mai repede si mai des. Aceste reglaje se bazeaza pe perfectionarea programelor de control al motorului si cutiei, permitand o anticipare mai precisa a acceleratiilor si reprizelor.

Cutia automata EDC are de acum un nou mecanism de gestionare a legilor de schimbare a vitezelor. Iar toate aceste imbunat?tiri consolideaza dinamismul masinii.

 

CARE SUNT NOUTATILE PE SEGMENTUL DE VEHICULE ELECTRICE RENAULT?

 

Renault este singurul constructor auto care a lansat patru vehicule electrice accesibile tuturor, toate acestea in decursul a numai 18 luni. Aceste vehicule 100% electrice raspund unei mari varietati de moduri de utilizare si nevoi: ZOE, berlina compacta destinata unei comercializari in masa, Fluence Z.E., berlina tri-corp cu prestanta,Kangoo Z.E. destinat utilizarii in scopuri profesionale si Twizy gandita pentru persoanele urbane moderne. Renault este leaderul pietei de vehicule electrice din Europa, cu cele aproape 30 000 de vehicule electrice ale marcii aflate in circulatie.

 

CU O NOUA IMAGINE IN FAMILIA MAȘINILOR RENAULT SPORT

 

Versiunile sportive ale familiei Megane, emblematice pentru performanța lor, primesc de acum si ele noua identitate de design Renault. Odata cu modificarile estetice, Megane R.S. primește și sistemul R.S. replay, disponibil pe monitorul R.S. 2.0. si kitul GT, disponibil cu motorul 2.0T Renault Sport 220.

Noul Megane R.S. beneficiaza de echipamente derivate din cele introduse pe seria limitata Mégane R.S. Red Bull Racing RB8: scaune Recaro cu tapiÈ›erie mixta (din material textil si piele) È™i, pe tetiere, brodate cuvintele Renault Sport, tableta multimedia conectata, Renault R-Link, care integreaza versiunea 2.0 a sistemului de achiziÈ›ii de date R.S.Monitor 2.0, compatibil cu noul R.S. Replay, jante de 19’’ negre cu accesorii gri (echipament opÈ›ional), È™i anvelope foarte performante Bridgestone, utilizate la obÈ›inerea recordului in turul Nürburgring de catre Megane Trophy.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *