• Știri

Flotele europene pot beneficia acum de cea mai recenta gama de anvelope de la Goodyear, disponibila in toate tarile europene, incepand cu luna ianuarie 2014. In cadrul celor trei familii FUELMAX – anvelopele pentru axa de directie FUELMAX S, anvelopele pentru axa de tractiune FUELMAX D si anvelopele pentru semi-remorci FUELMAX T–, atat gamele de anvelope pentru axa de directie, cat si cele pentru semi-remorci, ofera anvelope care au fost incluse in clasa A a eficientei consumului de carburant.

Economii considerabile

Economiile financiare si de mediu oferite de anvelopele FUELMAX sunt considerabile. Un operator cu o flota de 50 de camioane poate economisi pana la 256.000 de euro folosind anvelopele FUELMAX, in locul anvelopelor de dimensiuni similare, dar care au fost incluse, conform etichetarii europene, in categoria D, privind eficienta consumului de carburant. Aceasta reprezinta o economie de 5.120 de euro, plus o reducere a emisiilor de  CO2  de 8.975 kg annual, pentru un camion.
„Anvelopele Goodyear FUELMAX vor economisi, intr-adevar, bani, datorita consumului redus de carburant pe care il ofera”, a declarat Boris Stevanovic, Marketing Director Truck Tires EMEA, Goodyear Dunlop Tires Europa. „Mai exista si alte beneficii, nu in ultimul rand kilometrajul ridicat si versatilitatea in termeni de performanta pe vreme de iarna a anvelopelor pentru puntea de tractiune. Ca o incununare a acestor performante, noua linie reprezinta dovada capacitatii noastre in domeniul inovarii. Suntem mandri sa introducem pe piata prima anvelopa pentru axa de directie incadrata in clasa A, conform noii scheme de etichetare europene. Nu e prima data cand introducem prima anvelopa cu rating A: in anul 2010, am lansat prima anvelopa cu etichetarea A destinata semi-remorcilor. Aceasta era Marathon LHT II, predecesoarea anvelopei FUELMAX T”.

Putere sporita de tractiune

Lansarea liniei FUELMAX a fost anuntata in luna septembrie 2013, ca gama ce ofera cea mai buna rezistenta la rulare pentru orice anvelopa Goodyear de camion, pentru aplicatiile pe sosea, cu o performanta de ansamblu echilibrata. Cu o rezistenta la rulare imbunatatita cu pana la 10%, comparata cu cea a predecesoarelor lor, ele economisesc bani pentru consumul de carburant si reduc emisiile de CO2; mai mult decat atat, ele asigura un kilometraj mai mare cu pana la 15% , oferind concomitent o mai mare versatilitate si o putere sporita de tractiune. Etichetarea europeana pentru anvelopele FUELMAX cofirma inaltele lor performante. Acestea sunt ilustrate de incadrarea lor in clasa A la capitolul eficienta consumului de carburant pentru anvelopa destinata puntii de directie 385/55R22.5 FUELMAX S si pentru anvelopa destinata semi-remorcilor 435/50R19.5 FUELMAX T si etichetarea predominant  in clasa B pentru celelalte tipuri de anvelope.

Testarea in teren a anvelopelor FUELMAX

Testele de teren pentru noile anvelope au fost efectuate ca parte integranta a programului de dezvoltare, una din companiile implicate in acest proces fiind Transports Pedretti din Franta. „Am acoperit o distanta de aproximativ 150.000 de kilometri cu anvelopele FUELMAX pe o durata de un an si in toate anotimpurile. Pe parcursul acestei perioade, am inregistrat un consum de 33 de litri de carburant pe o distanta de 100 de kilometri. In comparatie cu celelalte anvelope folosite in prezent, economiile sunt de 1.600 de euro pe an pentru un singur vehicul”,  a declarat Cédric Pedretti, proprietarul Transports Pedretti.

Adaptabilitatea la vreme de iarna si noile tehnologii

Anvelopele FUELMAX pentru puntea de tractiune indeplinesc toate conditiile de iarna necesare unei anvelope si poarta simbolul munte si fulg de nea (3PMSF), precum si marcajul M+S. Aceasta inseamna ca au o capacitate optima pentru toate anotimpurile.
Noile tehnologii joaca un rol important in atingerea unor performante inalte oferite de aceste anvelope. Technologia FUELMAX include IntelliMax Groove Technology, care se manifesta prin FUELMAX S. Aceasta optimizeaza rezistenta la rulare datorita unei  benzi de rulare „ascunsa” in anvelopa. Pe masura ce banda de rulare se uzeaza, noi caneluri sunt expuse pentru a ajuta la mentinerea rezistentei la rualre a anvelopei.

Resaparea si prelungirea vietii anvelopei

Tot in luna septembrie au fost lansate si versiunile resapate TreadMax pentru anvelopele FUELMAX D si T.  Acestea sunt disponibile de atunci si sunt proiectate in conformitate cu cele mai noi tehnologii Goodyear aplicate carcaselor, folosind aceleasi benzi de rulare si material ca si noile anvelope, astfel incat performanta lor este similara. Ca si in cazul tuturor anvelopelor Goodyear pentru vehicule comerciale, anvelopele FUELMAX sunt atat recanelabile, cat si resapabile.

Goodyear KMAX: Geamanul economic al anvelopei FUELMAX

Lansata in acelasi timp cu FUELMAX si disponibila de la aceeasi data, gama Goodyear KMAX, dupa cum indica numele sau, este dedicata cresterii kilometrajului in aplicatiile de pe sosea. KMAX maximizeaza potentialul de cresterea al kilometrajului si puterea de tractiune pe parcursul unui an intreg, fara a compromite alte zone  importante de performanta.
Gama KMAX incude anvelopa KMAX S pentru axa de directie, anvelopa KMAX D pentru puntea de tractiune si anvelopa KMAX T pentru semi-remorca. Aceasta gama asigura un kilometraj mai bun cu 35% in raport cu anvelopele pentru transport de marfa regional, Goodyear Regional Haul, si pastreaza acelasi nivel de eficienta al consumului de carburant. Aceasta noua linie are o capacitate optima pentru un an intreg datorita anvelopelor conforme cu exigentele pentru vreme de iarna si care poarta nu numai marcajul M+S, dar si simbolul „Alpin” sau munte si „fulg de nea”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *