• Știri

Solutia foloseste noua tehnologie a hashtag-urilor Facebook pentru a recunoaste de fiecare data cand un utilizator posteaza #zbor plecare destinatie (de exemplu: #zbor Bucuresti Barcelona) direct pe pagina f.com/BileteBlueAir. Acest proiect este prima campanie din Romania bazată pe astfel de tehnologii creative.
De asemenea, Openmind a dezvoltat si www.zboracum.ro pentru a usura si mai mult mecanica de cautare a celor mai ieftine bilete de avion Blue Air, folosind tehnologia Facebook Hashtags in afara platformei, unde executia creativa este limitata.
Aplicatia inovativa a fost conceputa si dezvoltata pentru a adresa o necesitate reala a audientei: gasirea celor mai ieftine bilete de avion, in cel mai scurt timp posibil. Aceasta abordare este in linie cu diferentiatorul competitiv al companiei Blue Air – Smart Flying – ce se traduce prin procesul constant de inovare si de livrare a celor mai competitive servicii.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *