• Știri

La o luna de la incidentul nefericit cu studenta japoneza, legat de aspectul organi­zarii taxiurilor la aeroportul Henri Coanda, premierul Victor Ponta a spus ca a solicitat Ministerului Transporturilor si celui de Interne masuri ce urmeaza a fi comunicate.
In continuare insa, la iesirea din zona sosiri pasagerii pot gasi doar taxiuri cu tarif de 3,5 lei pe kilometru, dat fiind ca cei cu tarif normal prefera sa efectueze curse de la aeroport doar la comanda.
Pasagerii care aterizeaza pe aeroportul din Otopeni trebuie sa mearga cativa zeci de metri cu bagajele in plina strada pentru a lua taxiul chemat la comanda. In strada insa stationarea este interzisa.
Aeroportul din Otopeni, cea mai importanta poarta de intrare in tara, este folosit anual de 5 milioane de pasageri. Se va implica si Consiliul Concurentei (CC) in situatia taxiurilor de la Otopeni? Ieri CC nu a transmis niciun raspuns oficial solicitarii ZF, insa, potrivit datelor de pe site-ul institutiei, in aprilie anul acesta CC a demarat o investigatie pe piata transportului de persoane in regim de taxi in Bucuresti si Ilfov.
Aeroportul: Activitatea de taxi se desfasoara in conformitate cu legea taximetriei
“Activitatea de transport in regim de taxi la si de la aeroportul Henri Coanda se desfa­soara in conformitate cu prevederile sectiunii 2p “Executarea transportului persoanelor in regim de taxi la si de la aeroporturi din cadrul Legii nr. 38/2003 (legea taximetriei – n. red.)”, au transmis oficialii Companiei Nationale de Aeroporturi Bucuresti (CNAB), care administreaza aeroportul Henri Coanda.
La solicitarea ZF cu privire la ce solutii a gasit compania in vederea rezolvarii problemei pasagerilor care trebuie sa astepte in strada taxiul la comanda, oficialii aeroportului, prin serviciul de comunicare, au transmis: “Pre­cizam faptul ca legea nu reglementeaza activitatile de preluare a clientilor de la aeroport pe baza de contract, voucher, comanda pentru transportatorii autorizati din Municipiul Bucuresti sau Judetul Ilfov”.
Serviciul de comunicare al CNAB a mai transmis ca in baza unor hotarari din 2006 si 2009 ale consiliilor de administratie au fost dispuse masurile necesare si procedurale pentru blocarea, tractarea, depozitarea tuturor autoturismelor parcate neregulamentar si autoturismelor cu inscriptii si dotari taxi sau destinate transportului de persoane in regim de taxi sau privat, depistate in parcarile publice aferente terminalelor de pasageri.
Exceptie fac doar acele autoturisme taxi care detin autorizatii emise de alte autoritati decat cele din Municipiul Bucuresti si Judetul Ilfov, care asteapta preluarea clientilor pe baza de contract sau pe baza de comanda realizata prin dispecerat taxi, CNAB punand la dispozitia acestora, cu plata taxelor legale, o zona amenajata din parcarea terminalului Plecari, potrivit CNAB.

La o luna de la incidentul nefericit cu studenta japoneza, legat de aspectul organi­zarii taxiurilor la aeroportul Henri Coanda, premierul Victor Ponta a spus ca a solicitat Ministerului Transporturilor si celui de Interne masuri ce urmeaza a fi comunicate.

In continuare insa, la iesirea din zona sosiri pasagerii pot gasi doar taxiuri cu tarif de 3,5 lei pe kilometru, dat fiind ca cei cu tarif normal prefera sa efectueze curse de la aeroport doar la comanda.

Pasagerii care aterizeaza pe aeroportul din Otopeni trebuie sa mearga cativa zeci de metri cu bagajele in plina strada pentru a lua taxiul chemat la comanda. In strada insa stationarea este interzisa.

Aeroportul din Otopeni, cea mai importanta poarta de intrare in tara, este folosit anual de 5 milioane de pasageri. Se va implica si Consiliul Concurentei (CC) in situatia taxiurilor de la Otopeni? Ieri CC nu a transmis niciun raspuns oficial solicitarii ZF, insa, potrivit datelor de pe site-ul institutiei, in aprilie anul acesta CC a demarat o investigatie pe piata transportului de persoane in regim de taxi in Bucuresti si Ilfov.

Aeroportul: Activitatea de taxi se desfasoara in conformitate cu legea taximetriei
“Activitatea de transport in regim de taxi la si de la aeroportul Henri Coanda se desfa­soara in conformitate cu prevederile sectiunii 2p “Executarea transportului persoanelor in regim de taxi la si de la aeroporturi din cadrul Legii nr. 38/2003 (legea taximetriei – n. red.)”, au transmis oficialii Companiei Nationale de Aeroporturi Bucuresti (CNAB), care administreaza aeroportul Henri Coanda.

La solicitarea ZF cu privire la ce solutii a gasit compania in vederea rezolvarii problemei pasagerilor care trebuie sa astepte in strada taxiul la comanda, oficialii aeroportului, prin serviciul de comunicare, au transmis: “Pre­cizam faptul ca legea nu reglementeaza activitatile de preluare a clientilor de la aeroport pe baza de contract, voucher, comanda pentru transportatorii autorizati din Municipiul Bucuresti sau Judetul Ilfov”.

Serviciul de comunicare al CNAB a mai transmis ca in baza unor hotarari din 2006 si 2009 ale consiliilor de administratie au fost dispuse masurile necesare si procedurale pentru blocarea, tractarea, depozitarea tuturor autoturismelor parcate neregulamentar si autoturismelor cu inscriptii si dotari taxi sau destinate transportului de persoane in regim de taxi sau privat, depistate in parcarile publice aferente terminalelor de pasageri.

Exceptie fac doar acele autoturisme taxi care detin autorizatii emise de alte autoritati decat cele din Municipiul Bucuresti si Judetul Ilfov, care asteapta preluarea clientilor pe baza de contract sau pe baza de comanda realizata prin dispecerat taxi, CNAB punand la dispozitia acestora, cu plata taxelor legale, o zona amenajata din parcarea terminalului Plecari, potrivit CNAB. zf.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *