- Logistică
Compania de curierat Cargus a decis extinderea și dezvoltarea serviciilor pe piața internațională. Mircea Andriescu a fost numit în poziția de head of internațional sales.
Cargus a anunțat deschiderea acestei noi poziții ca urmare a strategiei companiei de a-și extinde serviciile pe piețele internaționale și de a-și dezvolta portofoliul de clienți pentru importuri și exporturi. Anterior provocării Cargus, Mircea Andriescu a activat în cadrul DHL Express timp de 8 ani. A cumulat o experiență profesională de peste 15 ani, dintre care 5 ani în sales management.
„Suntem încântați să îl avem pe Mircea Andriescu în echipa noastră într-un moment atât de important pentru Cargus și cred că împreună putem să ne atingem obiectivele – extinderea serviciilor noastre de curierat către țările din regiune și susținerea antreprenorilor români să găsească noi piețe de desfacere. Pentru anul 2024, țintim diversificarea portofoliului de clienți, adăugând companii din IT&C, Beauty și Pharma, atât de tip B2C, cât și B2B, dar și extinderea serviciilor noastre de curierat pentru a acoperi toate etapele procesului logistic (first, middle și last mile).”, a declarat Oana Mandicescu, Chief Sales Officer.
“Mă bucur să fiu parte din acest proiect ambițios de extindere a companiei. România este o piață cu mult potențial pentru jucătorii internaționali de e-Commerce, vedem deja acest lucru prin prisma colaborării cu companii din Polonia. În egală măsură, avem șansa să contribuim la dezvoltarea mediului de business local, ajutând comercianții români să își exporte produsele pe piețele europene. Strategia noastră vizează dezvoltarea unei rețele regionale de livrare prin implementarea de facilități cross-dock în zone strategice și crearea de parteneriate cu operatori logistici locali, astfel încât să putem oferi clienților o experiență unică, integrată, la costuri optime.”, a precizat, totodată Mircea Andriescu, Head of International Sales Cargus.
Cargus țintește dublarea volumelor
Mircea Andriescu coordonează, astfel, eforturile de creștere ale companiei, cu accent pe consolidarea operațiunilor din Polonia și extinderea în alte țări din regiune, precum Cehia, Slovacia, Ungaria, Germania, Bulgaria și Grecia. Pentru 2024, Cargus țintește dublarea volumelor și a veniturilor generate de segmentul de comerț transfrontalier. Polonia a fost prima țară în care Cargus și-a început operațiunile internaționale, în 2022. Totodată, compania a relocat depozitul din Polonia într-un spațiu logistic mai mare și modern pentru a susține creșterea activității.
Sursă foto: cargus.ro