• Știri

Mercedes nu este doar un brand, este constructorul mereu etalon și în vârful industriei auto. După ce a încheiat anul 2023 cu o majorare de 30% a vânzărilor, producătorul german estimează creșteri semnificative și pentru anul acesta. În România, Mercedes-Benz are o cotă de piață de 3%, în creștere semnificativă față de anii precedenți. Însă, la nivel european, constructorul german are o cotă de piață de 5,3%. Această diferență este rezultată, bineînțeles, de puterea de cumpărare a românilor, sub cea a europenilor. Radu Mocanu, directorul de vânzări al Mercedes-Benz România a declarat, într-un interviu acordat economica.net: „Avem produsele și serviciile care să susțină creșterea și în 2024”. Din punctul său de vedere, rezultatele care se vor înregistra anul acesta vor fi influențate de vânzările mașinilor complet electrice și plug-in hybrid. Este de menționat că producătorul german va avea ca principale lansări varianta electrică a Clasei G și primului model electric Mercedes-Maybach, EQS SUV.

GLC și GLE sunt cele mai vândute modele, însă motoarele electrice sunt viitorul

Modelele preferate de clienții Mercedes sunt GLC, cel mai bine vândut model Mercedes-Benz la nivel global, și GLE, care deține supremația în rândul SUV-urilor de lux. Cu toate acestea, tendința se îndreaptă către motoarele electrice și hybrid, fapt pentru care constructorul german și-a aliniat strategia cu cerințele pieței.  “În ceea ce privește distribuția procentuală a vânzărilor în 2023, observăm o evoluție semnificativă în direcția electrificării. Viitorul nostru este electric, iar apetitul clienților pentru autoturisme electrificate continuă să crească. Astfel, 25% din totalul vânzărilor au fost reprezentate de autoturisme Plug-in Hybrid. De asemenea, un procent de 10% al vânzărilor a fost generat de autoturisme complet electrice”, a mai spus Radu Mocanu.

Mercedes-Benz România este în continuă creștere

De la un 2023 foarte bun, către un 2024 și mai bun

În 2023, Mercedes-Benz România a înregistrat creșteri considerabile în toate ariile, iar trendul ascendent al cifrelor pare să marcheze și anul 2024. “Ne-am depășit așteptările, confirmându-ne că strategiile bine conturate, gama de produse și inovațiile tehnologice sunt aliniate la cerințele pieței. Mercedes-Benz a reușit să-și mențină și să-și consolideze poziția, păstrând demersul de transformare a brandului către un viitor electrificat. Avem ambiția să încheiem anul 2024 cu o creștere, asta ne propunem și suntem convinși că avem produsele și serviciile care să susțînă acest lucru. Unul dintre principalii factori care vor influența piața în 2024 este accelerarea tranziției către cele electrificate. Suntem hotărâți să contribuim activ la această schimbare”, a conchis Radu Mocanu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *