• Știri

Constantin Stroe, viceprese­din­tele Automobile Dacia apreciaza ca piata Marii Britanii este destul de pretentioasa si cel mai probabil cele aproape 300 de masini Dacia inmatriculate aici luna trecuta sunt pentru dealeri,mai multe detalii urmand a fi comunicate in cadrul Salonului Auto de la Geneva, noteaza Ziarul Financiar.

In ceea ce priveste extinderea Renault pe piata indiana, se pare ca grupul a gasit reteta ideala pentru a-si propulsa vanzarile, tintind  clasa de mijloc din India prin modelul Duster, suficient de mare, sigur si ieftin. Astfel, grupul francez se apropie de concurentul Volkswagen pe a treia mare piata auto din Asia, transmite Bloomberg.

„Dusterul a creat o nisa pentru Renault. Segmentul SUV era in crestere, iar Volkswagen nu are nu model concurent”, comenteaza pentru Bloomberg directorul IHS Automotive pentru India, Deepesh Rathore, citat de Ziarul Financiar.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *