• Logistică

Goodyear_Efficientgrip_Performance1

Goodyear Tire & Rubber Co. raportează rezultate record pentru cel de-al doilea trimestru al anului 2015. „Am livrat o creștere impresionantă a venitului pe segmentul operațional și am atins o margine pe acest segment de peste 13 procente, în pofida turbulențelor semnificative legate de cursul valutar și de contextul economic global”, a spus Richard J. Kramer, președinte și CEO.
„America de Nord a continuat să ne arate calea, cu o creștere de 54 de procente a venitului pe segmentul operațional și cu o rezervă de 16 procente pe același segment, rezultate conduse de o cerere puternică pe piață pentru produsele noastre”, a adăugat el. “În plus, trei din cele patru unități de afaceri au realizat margini pe segmentul operațional de peste 10 procente”, a mai subliniat Richard J. Kramer.
Oficialul a mai preciat că rezultatele reflectă puterea strategiei companiei și a poziționării de valoare pe care a adoptat-o aceasta.
Vânzările Goodyear în cel de-al doilea trimestru al anului 2015 au fost de 4,2 miliarde de dolari, în scădere față de cele 4,7 miliarde de dolari obținute anul trecut, mare parte din această descreștere fiind din cauza trazacțiilor la un curs de schimb valutar nefavorabil și având o valoare de 401 milioane de dolari.
Volumele de unități de anvelope au totalizat 40,8 milioane de dolari în cel de-al doilea trimestru al anului 2015, cu un procent mai mult față de anul trecut. Volumele de unități de anvelope pentru echipare originală au fost mai mari cu 4 procente. Flotele de anvelope pentru înlocuire au scăzut cu 1 procent.
Compania a raportat un venit pe segmentu l operațional de 556 milioane de dolari în 2015, cu 21 de procente mai mult față de anul anterior și un record pentru orice trimestru. Creșterea venitului de pe segmentul operațional a fost dată de raportul net favorabil preț/mix al materiilor prime și de acțiunile întreprinse de reducere a costurilor. Acestea au fost parțial compensate de inflație și de tranzacții la un curs de schimb valutar nefavorabil.
Venitul net al Goodyear obținut în cel de-la doilea trimestru al anului 2015 a fost de 192 milioane de dolari (70cenți per acțiune). Excluzând de aici anumiți itemi importanți,venitul net ajustat a fost de 229 milioane de dolari (84 cenți per acțiune). Sumele per acțiune au fost aproximate.
Venitul net ajustat pe cel de-al doilea trimestru al anului 2015 a fost de asemenea impactat de 79 de milioane de dolari (29 de cenți per acțiune) rezultate din cheltuielile cu taxele din SUA rămase după acordul de stingere a creanțelor din cel de-al patrulea trimestru al anului 2014.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *