• Știri

Vanzarile Goodyear in cel de-al patrulea trimestru al anului 2013 au fost de 4,8 miliarde de dolari, cu 5 procente mai putin fata de acelasi trimestru al anului trecut. Vanzarile in cel de-al patrulea trimestru al anului 2013 au reflectat 64 de milioane de dolari rezultate dintr-un volum de unitati de anvelope mai mare; 178 milioane de dolari rezultate dintr-un nivel mai scazut al vanzarilor in alte arii ale afacerii, conexe celor cu anvelope, notabile in acest sens fiind vanzarile obtinute din prelucrarea materialelor chimice in America de Nord; 36 de milioane de dolari rezultate dintr-un raport pret/mix mai scazut, determinat in principal de scaderea costurilor la materiile prime; si 102 milioane de dolari din tranzactiile la un curs de schimb valutar nefavorabil. Volumele de unitati de anvelope au totalizat 40,7 milioane de dolari, cu pana la 2 procente mai mult fata de trimestrul patru al anului 2012.

Compania a raportat un venit record pe segmentul operational, de 419 milioane de dolari, pentru cel de-al patrulea trimestru al anului 2013.

Rezultatele pe intregul an

Vanzarile anuale ale Goodyear in 2013 au fost de 19,5 miliarde de dolari, cu 7 procente mai mici fata de 2012. Vanzarile au reflectat 665 milioane de dolari din vanzarile mai scazute de pe segmentul conex afacerilor cu anvelope, cel mai important aici fiind cel al productiei de pe segmenul industriei chimice din America de Nord; 354 milioane de dolari rezultate din tranzactiile la un curs de schimb nefavorabil; 166 milioane de dolari rezultate din nivelul mai scazut al volumelor de unitati de anvelope; si 206 milioane de dolari dintr-un raport pret /mix mai scazut. Volumele de anvelope comercializate au totalizat 162,3 milioane, cu 1 procent mai putin decat in 2012.
Venitul pe segmentul operational al companiei, de 1,6 miliarde de dolari, a fost cu pana la 27% mai mare fata de 2012.
Venitul net al Goodyear realizat in 2013 si disponibil actionarilor comuni, de 600 de milioane de dolari (2,28 dolari per actiune), este in crestere fata de cele 183 milioane de dolari (74 centi per actiune) din 2012. Toate sumele per actiune au fost aproximate.
Compania a generat peste 1 miliard de dolari in numerar activ din operatiuni, rezultand din venitul net mai mare si din beneficii de 415 milioane de dolari din capital activ.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *