• Știri

UltraGrip 9 a fost introdusa in cadrul unui eveniment ce s-a desfasurat la Centrul pentru Inovare al Goodyear din Luxemburg, unul din cele doua puncte cheie de cercetare si dezvoltare pe care le detine compania.

Anvelopa UltraGrip 9 este disponibila in 33 de dimensiuni in care sunt prezente si dimensiunile de 14 si 16 inch destinate masinilor mici si de clasa medie. Aceasta anvelopa inlocuieste modelul de succes al Goodyear, UltraGrip 8, care a fost montat pe mai bine de 7 milioane de masini in ultimii trei ani. 

Construita pe standardele de siguranta pentru condus in conditii de iarna

Anvelopa UltraGrip 9 de la Goodyear a fost dezvoltata pentru a raspunde nevoilor consumatorilor din Europa care sunt in cautarea unei anvelope de iarna premium. Anvelopa a fost dezvoltata de asemenea pentru a raspunde cererii diverse din Europa, unde sunt intalnite conditii de iarna variate, de la zilele reci si extremde uscate, la cele cu conditii de carosabil umed si alunecos, sau la zapada. 

Construita pe aceasta nevoie, noua anvelopa UltraGrip 9 de la Goodyear livreaza o performanta imbunatatita pe zapada comparativ cu predecesoarea sa. Pentru a desavarsi si mai mult muchiile taioase ale designului noii benzi de rulare, elementele de pe profil au fost dezvoltate de o asemenea maniera incat ele sase potriveasca perfect formelor petei de contact indiferent de manevra pe care trebuie sa o execute anvelopa, dand posibilitatea unui raspuns solid din partea anvelopei in timpul condusului, in timpul virarii, in timpul franarii sau in timpul accelerarii.

O manevrabilitate mai buna pe zapada este asigurata de numarul mare de muchii si de amplitudinea specifica mai mare a canelurii de pe umarul din blocul de caneluri al anvelopei. O geometrie variabila a blocurilor livreaza o tractiune puternica pe zapada. Pe gheata, densitatea canelurilor specifice modelului UltraGrip,cu o pata de contact in forma patrata,ajuta la imbunatatirea perfromantei in timp ce santurile hidrodinamice ale UltraGrip livreaza o rezistenta la acvaplanare extrem de consistenta si o buna performanta la alunecare, permitand anvelopei sa vina in intampinarea unor variate conditii de iarna ce se intalnesc adesea in Europa. Pentru zilele ploioase, blocurile compacte ale umarului lateral dezvoltat cu tehnologie 3D BIS ofera o performanta a franarii pe carosabil umed mai buna..

Compusul anvelopei UltraGrip 9 a fost de asemenea imbunatatit fata de predecesoarea sa. Un amestec special de plastifianti, intre care se numara si uleiuri vegetale si rasini destinate imbunat?tirii tractiunii pe carosabil umed, a fost dezvoltat pentru a livra o performanta imbunatatita pe zapada si gheata, imbunatatind totodata abilitatea anvelopei de a se lipi de drum in conditii de iarna. Pentru prima data in oferta sa de iarna, anvelopa UltraGrip 9 vine in doua versiuni, care sunt independente din punct de vedere al dimensiunilor. Acest lucru a fost gandit pentru a livra cea mai buna performanta posibila pentru diferite dimensiuni din gama.

„Lunile de iarna in Europa se disting prin caracterul extrem de variabil al conditiilor de iarna“, a explicat Fabien Desarcon, Product Marketing Manager la Goodyear EMEA.  „Acest lucru ne impune sa livram o anvelopa care nu numai ca da performanta cu cea mai inalta calitate pe zapada, dar care reuseste totodata sa faca fata cu brio alunecusului si cantitatilor mari de apa specifice momentelor de iarna nu tocmai linistite. Anvelopa UltraGrip 9 livreaza solutii acestor nevoi.“

Abilitatea anvelopei UltraGrip de a face fata variatelor conditii de iarna este si mai mult sporita de munca semnificativa pe care am depus-o pentru a ne asigura ca anvelopa detine proprietati puternice pentru iarnape toata durata ei de viata. Performanta pe timp de iarna mentinuta la un nivel constant pe toata durata de viata a anvelopei este asigurata gratie canelurilor adanci care asigura o performanta continua in conditiile in care anvelopa se uzeaza totusi. Pentru a-i ajuta pe consumatori sa tina o evidenta a gradului de uzura al anvelopei UltraGrip 9 pe anvelopa este trecut un “TOP” indicator, in forma de fulg de nea, integrat in profilul benzii de rulare. Cand anvelopa este la doar 4 mm adancime a benzii de rulare, fulgul de nea s-a tocit definitiv, avertizand conducatorul auto ca anvelopa nu mai este recomandata pentru conditii de iarna si ca trebuie sa ia in calcul inlocuirea ei.

Goodyear a lucrat la dezvoltarea celei mai recente anvelope de iarna pentru mai bine de doi ani de zile, construind un produs in baza celor mai inalte standarde livrate de cele opt generatii de anvelope de iarna predecesoare.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *