• Știri

Implicarea constanta a Goodyear in implementarea etichetei este confirmata de noile sale succese in domeniu. Compania a fost prima care a lansat un concept de anvelopa etichetata cu clasa AA. De asemenea a avut unul dintre cele mai bogate portofolii de anvelope etichetate de pe piata. Aceasta doar intr-un an si jumatate de la intrarea in vigoare a noii scheme de etichetare.

Goodyear contribuie la impunerea etichetei europene pentru anvelope

Atentie pentru piata de SUV

Goodyear isi directioneaza acum atentia catre piata de desfacere pentru anvelopele destinate masinilor de tip SUV si cele de tip cross-over. A expus la Geneva Motor Show anvelope SUV si cele de tip cross-over etichetate cu cele mai inalte grade.

Beneficii cheie

Anvelopa EfficientGrip SUV este expusa la Geneva in dimensiunea 215/50 R17. A fost prima din aceasta gama cu un astfel de rating conform noii etichete (BA). Aceste ratinguri de etichetare reflecta anumite beneficii cheie pe care anvelopa EfficientGrip SUV le ofera. Rezistenta scazuta la rulare, cu etichetarea B, precum si extinderea tehnologiei FuelSaving contribuie la reducerea pierderilor de combustibil si a emisiilor de CO2. Pentru aderenta pe carosabil umed, rasinile speciale pentru tractiune, dezvoltate de Goodyear pentru banda de rulare, asigura o aderenta sporita pe ud, care joaca, la randul sau, un rol important in oferirea unui rating A pentru aderenta pe carosabil umed, conform noii etichete UE pentru anvelope.

Eticheta, inainte de toate

Sustinerea continua de catre Goodyear a noii sheme de etichetare este vizibila si in cazul anvelopei pentru SUV, Eagle F1 Asymmetric SUV, etichetata in acest moment cu ratingul BB.
„Dezvoltarea de astfel de anvelope, reprezinta o prioritate cheie pentru Goodyear.”, a afirmat Michel Rzonzef, vicepresedinte al Consumer Tire Business in cadrul Goodyear EMEA.

„Inca de la introducerea sa, noi am sprijinit ideea ca noua eticheta pentru anvelope va juca un rol important in comertul cu anvelope si la nivelul deciziilor de achizitie de anvelope luate de consumatori, iar acest fapt a fost confirmat printr-un proces constant de cercetare initiat de noi. Desigur, suntem in situatia favorabila de a livra anvelope echilibrate, care nu numai ca sunt pe primul loc in privinta criteriilor etichetarii, dar si in privinta celor 50 de criterii pe care le acopera testele noastre interne, teste pe care le realizam pentru a asigura livrarea unui produs de calitate”, a mai spus Michel Rzonzef.

Tehnologii avansate pentru pietele care comercializeaza anvelope pentru SUV

Eticheta europeana joaca un rol important in procesul de luare a deciziilor de achizitionare de anvelope de catre clienti. Astazi, 53% dintre distribuitori folosesc eticheta in argumentarea vanzarilor si ca influenta asupra comportamentului cumparatorilor in procesul achizitionarii a atins deja o cota de 36%. „Actualmente ne extindem oferta. Proiectam tehnologii avansate asupra pietelor care comercializeaza anvelope pentru SUV si pentru masini de tip cross-over.”, a continuat Rzonzef.

„Este un segment privit ca o provocare atunci cand este vorba de eficienta la nivelul consumului de carburant. Credem ca putem juca un rol important in schimbarile ce se vor produce in acest sector, printre altele, si prin normele de etichetare europeana. Avand in vedere ca pietele de desfacere sunt in crestere. Cererea pentru anvelope etichetate cu ratinguri ridicate pe acest segment de piata va creste si ea. Implicarea noastra in impunerea si implementarea noii etichete europene pentru anvelope si in colaborarea cu partenerii nostri OEM este clara. Astepam sa anuntam cat mai multe succese in acest domeniu in viitor.”, a mai precizat Rzonzef.

Sursa foto: www.goodyear.eu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *