• Știri

Un numar important de publicatii si televiziuni croate au relatat, recent, despre anvergura

regionala si planurile de extindere ale Grup Feroviar Roman, ca si despre recentele succese ale companiei in privatizarile din Romania, Croatia si Bulgaria, se precizeaza intr-un comunicat al GFR.

Mass‐media a relatat despre succesul discutiilor initiale purtate de catre managementul

Grampet cu sindicatele din Croatia si despre negocierile pe care compania romaneasca le va purta cu guvernul de la Zagreb in vederea finalizarii achizitiei. Partea croata a primit cu interes angajamentul GFR‐Grampet de a pune accent in primul rand pe management eficient si o buna colaborare cu specialistii locali, ca si pe salvarea locurilor de munca existente.

Au fost in mod deosebit apreciate capacitatea financiara a grupului si planurile de investitii

in modernizarea infrastructurii. Presa a remarcat si gama completa de servicii pe care grupul le poate furniza, de la constructii de vagoane la mentenanta, reparatii, modernizare, operare de cai ferate, etc, dar si expertiza castigata de GFR‐Grampet de‐a lungul anilor in Romania si Europa, unde este cel mai mare operator feroviar privat. Jurnalistii croati au subliniat faptul ca grupul de companii cuprinde 20 de societati in 10 tari europene si a participat recent la trei privatizari importante in regiune: CFR Marfa (Romania), HZ Cargo (Croația) si BDZ Cargo (Bulgaria), unde a castigat procedurile din Romania si Croatia si se afla in pole‐position in Bulgaria, unde asteapta decizia Guvernului de a continua privatizarea.

Printre publicatiile care au oferit o acoperire ampla planurilor pe care grupul de companii

Grampet GFR le are in legatura cu operatorul feroviar de transport de marfa HZ Cargo au fost principalele surse media de la Zagreb: Vecerjni list, Jutarnji list, Poslovni dnevnik, Croatia Herald sau portalurile de ?tiri Lider, Index, Tportal, inclusiv publicatia italiana Osservatorio Italiano. Postul national de televiziune HRT a gazduit o discutie cu reprezentanti ai companiei si ai sindicatului mecanicilor de locomotiva, la ora de maxima audienta, in data de 13 august.

Compania croata HZ Cargo are o flota de cca 5000 de vagoane si bune perspective de a juca un rol important in fluxurile regionale de marfa, in acord cu obiectivele UE pentru dezvoltarea transportului feroviar. Pentru Grampet Group, care leaga deja cu capacitati proprii de transport Marea Nordului de Adriatica si Marea Neagra, includerea HZ Cargo in portofoliul sau de companii consolideaza rutele sud‐est europene pe care opereaza grupul si ofera inca o iesire importanta la Marea Adriatica.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *