• Știri

“IPSO se numara printre primii clienti ai GEFCO in Romania. Apreciem relatia noastra de lunga durata si suntem incantati sa prelungim colaborarea. Cred ca in proiectul IPSO se observa foarte bine modul in care GEFCO a reusit sa isi adapteze expertiza si in sectorul agriculturii. In urmatorii ani, dorim sa ne dezvoltam gama de proiecte pe partea de agricultura in Romania.”, a declarat Christophe de Korver – Director general GEFCO Romania.

GEFCO Romania transporta piese John Deere pentru IPSO

Schema implementata de GEFCO s-a concentrat pe optimizarea fluxului. In baza unei analize a volumelor si a frecventei, scopul este acela de a asigura timpi de tranzit eficienti. Schema logistica include colectari zilnice de piese de la furnizorul din Germania. Colectarile se vor face in intervale orare fixe, folosindu-se camionete dedicate si transportul catre platforma de consolidare din vestul tarii. De aici, piesele sunt livrate direct catre filialele IPSO din partea de vest a tarii. Asigurandu-se astfel principiul “same day delivery” si catre filialele din zona sud-estica. Timpul de livrare securizat este de maxim 24h si 48 h in functie de destinatie. Inregistrandu-se astfel o reducere de pana la 2 zile, comparativ cu solutia logistica initiala. GEFCO livreaza catre aproximativ 15 centre IPSO din  intrega tara.

Piese John Deere pentru IPSO


Controlul calitatii reprezinta un punct cheie al parteneriatului dintre GEFCO si IPSO, fiind efectuate controale riguroase la receptie. In plus, se asigura o monitorizare lunara a indicatorilor de performanta personalizati si un sistem de management al reclamatiilor. IPSO a fost unul dintre primii clientii care au beneficiat de sistemul Kratzer, implementat de GEFCO in 2012, astfel incat, prin scanari succesive la fiecare miscare a marfii, clientul sa beneficieze de informatii in timp real referitoare la statusul si locatia marfii.


“Colaborarea cu GEFCO a inceput acum 7 ani, perioada in care fiecare dintre noi a evoluat, atat ca business, cat si ca parteneri. Consideram ca GEFCO a venit intotdeauna in intampinarea cerintelor de business prin furnizarea unor solutii logistice optime, adaptate si aliniate in orice moment realitatilor curente ale activitatii, in vederea obtinerii unor rezultate pozitive pentru noi si implicit pentru clientii nostri finali. Cuvintele cheie ale acestui parteneriat sunt profesionalism, respect, flexibilitate, lucrul in echipa. Se pot spune multe lucruri despre acest parteneriat, dar cred ca mai importante sunt rezultatele obtinute impreuna si opinia celor care beneficiaza de aceste servicii, respectiv
clientii  nostri finali”
, a declarat Luc Boyer, Director Service si Piese de Schimb IPSO Agricultura.

Sursă foto: mediafax

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *