- Știri
Serviciile de logistica implementate de GEFCO au la baza adaptabilitatea, nivelul ridicat de performanta si increderea. Pentru a se asigura ca aceste calitati nu sunt niciodata compromise, Grupul a apelat la KRATZER Automation. Aceasta este o companie inovatoare din domeniul IT, specializata in aplicatii industriale, care va asigura o solutie IT pentru managementul transporturilor adaptata special necesitatilor companiei.
Un dispozitiv de inalta performanta care acopera fiecare etapa a procesului logistic
Dispozitivul CADIS analizeaza, planifica si documenteaza toate operatiunile implicate in serviciile Overland. Toate acestea prin scanarea acestora cu un aparat PDA (Personal Digital Assistant). Este unica solutie disponibila care permite acoperirea, in mod eficient si coerent, a tuturor etapelor fizice ale unui transport. Pornind de la receptia bunurilor pana la descarcarea si incarcarea acestora in platforma in drumul spre destinatia finala.
Bruno Rivoallan, Director Servicii Overland in cadrul Grupului GEFCO, este multumit de introducerea cu succes a sistemului CADIS in agentiile GEFCO:
„Acest dispozitiv arata importanta capacitatii de a accesa informatii pe fiecare nivel al lantului de aprovizionare. Pornind de la unitatile de productie pana la punctele de vanzare. In special in domeniul aeronauticii si cel auto. Bunurile transportate sunt de foarte mare valoare, iar trasabilitatea acestora capata o importanta deosebita. Dispozitivul CADIS constituie un avantaj competitional valoros in castigarea de noi clienti.”
Tehnologie de ultima generatie pentru eficienta operationala optima
Sistemul CADIS este dezvoltat in mod special pentru acest domeniu. Acesta include instructiunile de livrare si gestioneaza graficele, planificand distributia optima a transporturilor. Verificarile periodice asigura prevenirea erorilor si indicarea in timp real a etapelor unui transport. In acest fel, clientii GEFCO beneficiaza de siguranta operationala crescuta si de o urmarire completa a transporturilor. Dispozitivul poate, de asemenea, sa fotografieze starea bunurilor. Este o functie foarte utila in cazul unei revendicari, iar clientul semneaza direct pe ecran. Aceasta confirmare electronica face ca raportul scris asociat verificarilor efectuate la finalul unui transport sa fie redundat din moment ce instrumentul incarca instantaneu datele in sistemul global de informatii. Pe langa consumul redus de hartie, timpul economisit vine in beneficiul clientului, garantand cresterea eficientei si a productivitatii.
In mai putin de un an, GEFCO a implementat acest software in 13 tari europene, in peste o suta de agentii: Belgia, Republica Cehoslovacia, Franta, Germania, Italia, Polonia, Romania, Slovenia, Spania, Elvetia si Regatul Unit. In prezent, aproximativ 2.000 de soferi/transportatori GEFCO detin un PDA pentru a scana coletele in platforma atunci cand sunt livrate catre / primite de la client. In ultima parte a anului 2013, GEFCO intentioneaza sa extinda functiile instrumentului pentru a acoperi managementul ambalajelor si pregatirea turelor. O alta etapa importanta va fi implementata in 2014 odata cu folosirea sistemului in punctele de sosire din platforme. In acest fel, va fi posibila inregistrarea directa a bunurilor la plecarea si sosirea camioanelor.
Calitate garantata prin proceduri standardizate la nivel global
Analizand fluxurile, urmarind transporturile, masurand indicatorii de performanta: GEFCO a dezvoltat sisteme de informatii bine puse la punct care verifica si imbunatatesc in permanenta calitatea serviciilor sale de logistica. Aceste interfete IT asigura urmarirea si siguranta bunurilor pe parcursul intregului proces logistic.
Luc Nadal, Presedintele Grupului GEFCO: „Pentru o companie de anvergura internationala precum GEFCO, este esentiala respectarea la nivel global, in mod riguros si standardizat, a procedurilor referitoare la calitate. Acestea asigura satisfactia clientilor internationali, pentru ca intalnesc acelasi nivel de transparenta in fiecare tara in care ne aflam. Sistemele inovatoare de management al informatiilor sunt dovada suplimentara a dorintei noastre de a furniza servicii complete si ireprosabile si a faptului ca investim in permanenta in cercetarea si dezvoltarea celor mai noi dispozitive tehnologice. Sistemul CADIS dezvoltat de Kratzer este exemplul perfect in acest sens.”
Solutia CADIS completeaza si sustine instrumentele de monitorizare deja existente, crescand astfel performantele operationale ale Grupului si contribuind la obiectivul acestuia de dezvoltare permanenta.
Pentru Jacques Trépant, Director KRATZER Automation France, „Dispozitivul pe care l-am dezvoltat pentru GEFCO si introducerea cu succes a acestuia atesta eficacitatea acestor sisteme in domeniul logisticii. Gratie proiectului GEFCO, KRATZER Automation beneficiaza de o mai buna vizibilitate pe piata transporturilor din Europa. In plus, GEFCO foloseste o mare parte dintre functiile software-ului si ne impulsioneaza sa imbunatatim si mai mult functionalitatea produsului nostru.”
Despre Kratzer Automation AG:
Kratzer Automation AG a fost fondata in 1980 in Munchen (Germania). In prezent se afla in mai multe tari europene, precum si in Statele Unite si Asia, compania avand 250 de angajati, dintre care 80% sunt ingineri si tehnicieni. A cunoscut o crestere constanta a cifrei de afaceri la peste 40 milioane € in 2011. Kratzer Automation AG este certificata ISO 9001, fiind furnizor de solutii pentru Siemens, Microsoft, National Instrument si Matlab, SAP, precum si membra a mai multor organizatii, precum OPC, ASAM, VDI/VDE, FED, etc.
Despre Kratzer Automation SARL:
Kratzer Automation SARL exista in Franta din 2005. Pe o piata franceza „cu potential considerabil”, activitatile Kratzer Automation S.A.R.L. sunt concentrate in doua domenii, cel al sistemelor de testare si controlului procedurilor de testare si cel al organizarii si optimizarii muncii in serviciile de transport, logistica si mobile.