• Logistică

Gebrüder Weiss România este unul dintre principalii jucători ai pieței locale de transport și soluții logistice. Compania mizează în următoarea perioadă pe atragerea tot mai multor clienți pentru serviciul Home Delivery nișat pe livrarea la domiciliu a comenzilor tip cargo (greutate individuală de minim 25 kg).

Gebrüder Weiss România mizează pe Home Delivery

Focusul companiei este direcționat în principal către companii din industria bunurilor albe (white goods) – electrocasnice, dar și din cea de bricolaj (DIY).

Gebrüder Weiss România mizează pe Home Delivery

Prin Home Delivery, compania gestionează livrări la nivelul întregii țări și are avantajul de a acoperi principalele nevoi și provocări pe care le ridică transportul de bunuri voluminoase pentru destinatarul final, cum ar fi nevoia ca livrarea să se facă în interiorul locuinței și să fie flexibilă.

„Home Delivery a fost chiar de la lansare, în 2018, un serviciu foarte bine primit în piață, atât de clienți, cât și de destinatarii finali. Aceștia apreciază faptul că beneficiază de livrare la locul de utilizare/domiciliu cu doi livratori, livrări expres (24/48 h) și în zilele de sâmbătă. În plus, în cadrul serviciului Home Delivery asigurăm la cerere și montaj, instalare, precum și gestionarea retururilor.”, a declarat Viorel Leca, Director General al Gebrüder Weiss România.

Gebrüder Weiss România mizează pe Home Delivery

În ceea ce privește performanța serviciului de livrare la domiciliu, în 2022 a fost atins un volum de 128.000 de transporturi, în timp ce tonajul mărfurilor expediate prin serviciul Home Delivery s-a situat la peste 34.000 de tone (2021: 147.500 de transporturi cu o greutate totală de 33.500 de tone). Livrările au fost efectuate pe întreg teritoriul țării, prin intermediul rețelei de hub-uri logistice poziționate în mod strategic din punct de vedere geografic și gestionate de o echipă formată din peste 70 de angajați și o flotă de aproximativ 40 de camioane.

2022 a fost caracterizat de o ușoară încetinire a livrărilor pe segmentul Home Delivery, aceasta fiind determinată mai ales de o reașezare a comerțului online. Astfel, 2020 și 2021, ani marcați de pandemia de Coronavirus, au înregistrat o creștere puternică a segmentului de comerț online, pentru ca în 2022 să se observe o reașezare a pieței și o creștere a atenției clienților în ceea ce privește achizițiile online.

„Pe termen mediu și lung, ne concentrăm pe consolidarea portofoliului de clienți, diversificarea industriilor din care aceștia provin și analizăm oportunitățile privind utilizarea de vehicule electrice pentru livrările la domiciliu”, a adăugat Viorel Leca.

Sursă foto: https://www.gw-world.com/ro/

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *