• Logistică

În prezent, la celebrarea celor 10 ani de activitate, FM Logistic China este una dintre companiile de succes din China, are acoperire la nivel naţional, 300 de angajaţi şi a înregistrat în ultimul an fiscal o creştere de 40% a cifrei de afaceri.

Pentru a veni în întâmpinarea solicitărilor clienţilor, parte din strategia de dezvoltare a companiei pentru urmatorii 3 ani este deschiderea unor noi platforme logistice în jurul principalelor oraşe şi extinderea reţelei de distribuţie din sud-estul ţării- în Xiamen (provincia Fujian) şi în Chengdu (provincia Sichuan, din centrul Chinei). Conform planului de dezvoltare, următoarea platformă logistică va fi inaugurată în acest an, în zona Wuhan.

În 2014, FM Logistic China a crescut portofoliul de clienţi, semnând contracte cu companii locale precum Joyoung (producator de electronice ) care a desemnat FM Logistic ca fiind “Cel mai bun furnizor de servicii al anului 2014” dintr-un total de 50 de companii.

jean-christophe-machet-ceo-fm-logistic

„Intenţionăm să devenim un jucător cheie pe piaţa logistică din China, un nume de referinţâ pentru companiile din sectoarele de piaţă cărora ne adresăm precum FMCG, retail, produse industriale şi electronice, etc., aşa cum suntem în present în domeniul transportului” a explicat Jean-Christophe Machet, CEO FM Logistic.

Petrecerea aniversară FM Logistic a fost organizată la The House of Roosevelt în Shanghai, la care au participat reprezentanţii a 50 de companii precum Auchan, Carrefour, Décathlon, Unilever, Joyoung.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *