• Știri

 

Potrivit unui comunicat al agentiei, succesul brandului in crestere Dacia este esential in compensarea declinului vanzarilor modelelor de baza ale Renault si favorizeaza, de asemenea, diversificarea geografica.
Confirmarea ratingului si perspectiva stabila reflecta situatia moderata, dar plina de mobilitate a creditelor Renault, al doilea producator auto din Franta, intr-un mediu dificil pentru companiile auto europene, sustine Fitch. 
Desi mediul ramane extrem de dificil pentru grup si este putin probabila o revizuire in crestere a ratingului pe termen scurt, Fitch crede ca firma are posibilitatea de a se adapta actualei estimari a agentiei privind declinul vanzarilor in Europa.
Agentia se asteapta ca vanzarile de vehicule noi sa scada cu 7% in 2012 si crede ca probabilitatea unui nou declin al vanzarilor Renault pe principalele piete din Europa in 2013 este extrem de ridicat. O actiune pozitiva de rating ar putea fi luata in considerare pe termen mediu daca actualele performante solide ale companiei se mentin.
Marja profitului operational al Renault a scazut usor in primul semestru din 2012 la 2,3%, de la 2,6% in 2011 si 2,8% in 2010, dar operatiunile auto raman profitabile intr-un mediu advers, spre deosebire de rivala Peugeot, sustine Fitch. 
Costurile companiei au beneficiat de cresterea sinergiilor cu Nissan, o amortizare mai mare a costurilor fixe, ca rezultat al productiei mai ridicate, de masurile de reducere a costurilor si de majorarea productiei in afara Europei.
Totusi, Fitch se asteapta ca mediul dificil din Europa, in special presiunile continue asupra preturilor, concurenta stransa si costurile legate de lansarea noului Clio sa faca dificila o imbunatatire in 2012.
In ciuda continuarii diversificatiei, vanzarile Renault raman concentrate pe Europa, cu o inclinatie spre pietele din Sud, cum ar fi Spania, Italia si Franta, unde criza datoriilor din zona euro a avut cel mai semnificativ impact asupra vanzarilor de masini noi.
Compania Dacia a fost preluata de Renault in anul 1999. Relansata in 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit in opt ani un jucator de notorietate pe piata auto europeana. Recent, la Salonul Auto de la Geneva, Renault a prezentat cel mai nou model al gamei, Dacia Lodgy. 

 

Potrivit unui comunicat al agentiei, succesul brandului in crestere Dacia este esential in compensarea declinului vanzarilor modelelor de baza ale Renault si favorizeaza, de asemenea, diversificarea geografica.

Confirmarea ratingului si perspectiva stabila reflecta situatia moderata, dar plina de mobilitate a creditelor Renault, al doilea producator auto din Franta, intr-un mediu dificil pentru companiile auto europene, sustine Fitch. 

Desi mediul ramane extrem de dificil pentru grup si este putin probabila o revizuire in crestere a ratingului pe termen scurt, Fitch crede ca firma are posibilitatea de a se adapta actualei estimari a agentiei privind declinul vanzarilor in Europa.

Agentia se asteapta ca vanzarile de vehicule noi sa scada cu 7% in 2012 si crede ca probabilitatea unui nou declin al vanzarilor Renault pe principalele piete din Europa in 2013 este extrem de ridicat. O actiune pozitiva de rating ar putea fi luata in considerare pe termen mediu daca actualele performante solide ale companiei se mentin.

Marja profitului operational al Renault a scazut usor in primul semestru din 2012 la 2,3%, de la 2,6% in 2011 si 2,8% in 2010, dar operatiunile auto raman profitabile intr-un mediu advers, spre deosebire de rivala Peugeot, sustine Fitch. 

Costurile companiei au beneficiat de cresterea sinergiilor cu Nissan, o amortizare mai mare a costurilor fixe, ca rezultat al productiei mai ridicate, de masurile de reducere a costurilor si de majorarea productiei in afara Europei.

Totusi, Fitch se asteapta ca mediul dificil din Europa, in special presiunile continue asupra preturilor, concurenta stransa si costurile legate de lansarea noului Clio sa faca dificila o imbunatatire in 2012.

In ciuda continuarii diversificatiei, vanzarile Renault raman concentrate pe Europa, cu o inclinatie spre pietele din Sud, cum ar fi Spania, Italia si Franta, unde criza datoriilor din zona euro a avut cel mai semnificativ impact asupra vanzarilor de masini noi.

Compania Dacia a fost preluata de Renault in anul 1999. Relansata in 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit in opt ani un jucator de notorietate pe piata auto europeana. Recent, la Salonul Auto de la Geneva, Renault a prezentat cel mai nou model al gamei, Dacia Lodgy. ziare.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *