- Logistică
Cea mai importantă firmă de curierat autohtonă, Fan Courier, a anunțat că deschide la Arad primul hub internațional. Investiția se ridică la 4 milioane de euro și va fi operațional începând cu luna aceasta. Hub-ul de la Arad are rolul de a conecta piața românească de e-commerce cu cea din Europa Centrală și de Vest.
Hub-ul internațional de la Arad cuprinde și un centru de fulfillment. Hub-ul urmează să fie tehnologizat în aproximativ 6 luni, prin instalarea unei benzi de sortare automate, cu o capacitate de 15.000 de colete/oră.
Fan Courier investește 4 milioane de euro în primul hub internațional
„Ne dorim, prin această investiție, să încurajăm e-commerce-ul cross-border, oferindu-le clienților o experiență mult mai bună, un proces de transport mult mai facil și, totodată, să îmbunătățim capacitatea operațională. Unul dintre obiectivele de business pentru 2024 este și o prezență mai semnificativă în Europa din dorința de a fi mai aproape de clienții noștri. O parte din investiții va fi destinată dezvoltării de noi puncte de legătură între România și Vestul Europei, transformând astfel FAN Courier într-un jucător regional”, a declarat Adrian Mihai, CEO și cofondator FAN Courier.
S-a instalat lockerul FANbox cu numărul 1.000 si urmează dublarea lor
Fan Courier a instalat lockerul FANbox cu numărul 1.000, în București, în ziua de BlackFriday, iar compania vrea să atingă pragul de 2.000 de unități până la jumătatea anului 2024. Pentru acest proiect, investiția totală este estimată la aproximativ 20 milioane euro.
„După instalarea lockerului FANbox cu numărul 1.000, anticipăm că vom încheia anul cu 1.100 de unități deja instalate și o rețea totală de 2.000, până la jumătatea anului viitor. Cererea pentru acest tip de livrare a fost mare și a venit din toată țara, de aceea rețeaua de lockere a devenit una dintre principalele noastre investiții în acest an. După ce apelează o dată la acest sistem, clienții rămân fideli acestei variante de livrare în proporție de 80%, pentru că lockerele vin cu beneficii pentru toate părțile implicate, fie curieri, fie clienți sau parteneri. Livrarea la locker permite, în primul rând, curierilor să livreze mai multe expediții într-un timp mult mai scurt față de livrările door to door, mai ales în perioadele cu vârf de activitate, cum sunt campaniile de discounturi de Black Friday și de Sărbători”, a mai declarat Adrian Mihai.