- Știri
Compania de curierat FAN Courier câștigă pentru a doua oară, competiția Superbrands. Acesta este un program internațional care recompensează reputația și popularitatea de care se bucură, în rândul consumatorilor, companii din peste 89 de țări. Este pentru prima oară în istoria locală a programului când o companie românească primește de două ori în mai puțin de 5 ani titlul de Superbrands. Primul titlu Superbrands a fost acordat companiei FAN Courier în 2017.
”Suntem bucuroși și onorați să fim desemnați câștigători într-o competiție la care au participat peste 1.500 de branduri. Titulatura confirmă și ne obligă în egală măsură să continuăm eforturile și investițiile pe care FAN Courier le-a făcut în ultimii 20 de ani. Nu doar pentru a se dezvolta, ci mai ales pentru a-și păstra poziția de pionier și lider în piața de curierat locală”, a declarat Roxana Magopeț, director de marketing și comunicare al FAN Courier.
Superbrands, competiție care recompensează reputația brandurilor dintr-o țară
Superbrands a fost lansată în 1995 în Marea Britanie, peste 20.000 de branduri din 89 de țări intrând în competiție de-a lungul timpului.
România a devenit membră și a lansat programul la nivel local în 2010. Peste 1.500 de branduri din 59 de industrii sunt înscrise la ediția 2019 a Superbrands. Criteriile de jurizare folosite de echipa formată din 27 de experți includ dinamica, leadership-ul companiei dar și nivelul de încredere și siguranță pe care îl conferă clienților. În România, programul Superbrands se bazează pe cercetarea realizată de compania Ipsos.
FAN Courier este din 2006, liderul pieței locale de curierat. Business-ul este unul dintre pionierii dezvoltării în România a serviciilor locale de curierat la standarde internaționale. În cei peste 20 de ani de activitate, compania a investit peste 135 de milioane de euro. Scopul fiind dezvoltarea afacerii și creșterea gradului de satisfacție în rândul clienților. Business-ul a devenit unul dintre cei mai mari angajatori, cu peste 6.600 de angajați în toată țara. FAN Courier își bazează strategia de dezvoltare și investiții pe feedbackul constant primit de la clienți. Compania alege soluții inovatoare pentru a veni în întâmpinarea nevoilor acestora.
Sursa foto: https://www.fancourier.ro/en/