• Logistică

Elmar Grutschnig, în vârstă de 50 de ani, este noul CFO în cadrul Mercedes-Benz România. A preluat această poziție de la Oliver Wurtz. Înainte, acesta a ocupat funcția de Head of Revenue Controlling pentru Mercedes-Benz Orientul Mijlociu și Africa de Nord. „Sunt convins că Mercedes-Benz România are tot ceea ce îi trebuie pentru a-și menține excelența financiară și a oferi valoare clienților și partenerilor noștri.”, a declarant Elmar Grutschnig.

Elmar Grutschnig este noul CFO al Mercedes-Benz România


Elmar s-a alăturat companiei Mercedes-Benz în urmă cu 24 de ani. În ultimii ani, a fost responsabil de Planning și Pricing în SUA, Atlanta. Ulterior a preluat rolul de Revenue Controlling în Orientul Mijlociu și Africa de Nord. În postul său anterior a jucat un rol esențial în integrarea activității distribuitorilor generali în noua organizație MBGD, urmărind obiectivul de creștere a profitabilității pe piața sa.

Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România

„Pe măsură ce ne îndreptăm spre un viitor electric și sustenabil, suntem încântați că Elmar se alătură echipei noastre. Suntem încrezători că expertiza sa financiară excepțională și leadership-ul său vor contribui în mare măsură la parcurgerea cu succes a acestei transformări prin care trece brandul nostru. Experiența sa impresionantă în domeniul managementului financiar îl poziționează perfect pentru a face față provocărilor dinamice ale pieței locale. Experiența de a lucra împreună cu Oliver Wurtz a fost excelentă. Îi sunt recunoscătoare pentru contribuția valoroasă pe care a adus-o la succesul Mercedes-Benz în România.”

Mercedes-Benz România a lansat un showroom online

Mercedes-Benz România a lansat un showroom online pentru comercializarea autovehiculelor noi. Punctul de vânzare include peste 100 de modele, disponibile pentru livrare imediată.

„Această platformă ne ajută să deschidem un alt canal de vânzare, adresat tuturor clienților. Scopul nostru este de a eficientiza experiențele pe multiple canale pe care clientul le vizitează, oferind, în același timp, o experiență consistentă de cumpărare, online și offline.”, a declarat Amanda Zhang, CEO al Mercedes-Benz România.

Sursă foto: mercedes-benz.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *