• Știri
  • Timp Liber

DCAC_logo_4C_01

Toyota România dă startul unei noi ediții naționale a concursului de desen Toyota Dream Car Art Contest, în cadrul căruia copiii sunt încurajați să fie creativi într-un mod inedit. Aceștia vor avea ocazia să își imagineze mașina visurilor și să își exprime ideile prin desene creative. Etapa națională a concursului se desfășoară în perioada 15 decembrie 2017 – 15 martie 2018.
„Suntem foarte mândri și încântați de performanțele obținute de cei mici atât în concursul local, cât și în etapele internaționale ale acestuia, și ne bucurăm de fiecare dată să le admirăm creațiile. Nu este deloc ușor să îți imaginezi un model de mașină a viitorului – ce nu rămâne doar un simbol al mobilității, ci transcede acest rol devenind un ambasador al educației, grijii pentru mediu și echitații sociale sau culturale – iar apoi să încerci să transpui toate acestea pe hârtie”, a declarat Diana Stan, director marketing Toyota & Lexus.
În încercarea de a imagina mașina pe care și-ar dori să o conducă în viitor, micii artiști își vor dezvolta nivelul de creativitate și vor avea posibilitatea de a concura cu alți copii din țările participante. Lucrările vor fi jurizate în data de 19 martie 2018, iar cele care primesc cele mai mari punctaje din partea juriului se vor califica în etapa internațională, care va începe în luna iunie 2018.
Campania se adresează tuturor copiilor cu vârste de până la 15 ani, de pe întreg teritoriul țării și se desfășoară pe trei categorii de vârstă: sub 8 ani, între 8 și 11 ani și între 12 și 15 ani.
Pentru a putea participa la concurs, copiii trebuie să realizeze un desen cu tema „Mașina visurilor tale”, prin care să exprime viziunea despre mașina pe care o vor conduce oamenii în viitor.
Desenele vor fi înscrise, ulterior,  în concurs fie prin depunere la cel mai apropiat dealer Toyota, fie se trimit prin serviciu de curierat rapid.
Jurizarea la nivel național va avea loc în data de 19 martie 2018, iar juriul este compus din reprezentanți ai companiei Toyota România, jurnaliști din domeniul auto și creativi din industria de publicitate. Lista tuturor câștigătorilor va fi publicată pe site-ul concursului începând cu data de 21 martie 2018, dar și pe pagina oficială de Facebook a Toyota România.
Câștigătorii  primelor trei locuri din fiecare categorie de vârstă, în etapa națională, vor primi premii în valoare totală de 3.000 lei cu TVA inclus, iar câștigătorii primelor locuri se vor califica în etapa internațională a concursului, ce reunește concurenți din 79 de țări. Acolo, juriul va alege cele mai bune lucrări din fiecare țară și va acorda medalii de aur, argint și bronz, precum și diplome de finalist.
Premiile speciale vor fi acordate pe baza lucrărilor finaliste, iar premiul cel mare constă într-o excursie în Japonia, toate cheltuielile fiind acoperite de către Toyota Motor Corporation.
Regulamentul concursului poate fi consultat aici: http://bit.ly/2BrJXXy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *