• Știri

DPD Romania, companie detinuta de grupul GeoPost, subsidiara La Poste si numarul doi pe piata europeana de profil, a inregistrat in primul semestru al acestui an o cifra de afaceri de 22,8 milioane lei, fata de 17,9 milioane lei in prima jumatate a lui 2012, cu 27% mai mare.

Totodata, profitul raportat de DPD Romania in primele sase luni ale anului in curs a inregistrat o crestere de 11% fata de cel inregistrat in perioada similara a anului trecut.

Cresterea se datoreaza, in principal, investitiilor strategice realizate de companie in dezvoltarea de noi servicii si solutii dedicate segmentului B2C si online, asigurarea unei acoperiri teritoriale optime si furnizarea de solutii de curierat internationale eficiente si competitive, prin serviciul DPD Clasic International.

“In 2013 ne-am setat un obiectiv important, prioritatea DPD Romania pe piata locala de curierat: acela de a deveni specialistul in livrari B2C, partener al IMM-urilor si al comertului electronic, cea mai efervescenta piata la ora actuala. Iata ca rezultatele inregistrate ne confirma reusita eforturilor depuse. Nu ne oprim aici, obiectivul setat este unul pe termen lung, asa ca vom continua sa  investim timp, tehnologie si know-how in dezvoltarea celor mai eficiente, simple si sigure solutii de curierat”, declara Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania.

Compania a bugetat, pentru anul in curs, investitii de peste 600.000 euro, alocate eficientizarii sistemelor tehnologice si operationale, precum si dezvoltarii de noi solutii si servicii dedicate livrarilor B2C.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *