- Știri
Cu Predict, in ziua scoaterii in livrare a coletului, destinatarul primeste un mesaj – prin SMS sau e-mail, prin care este informat asupra intervalului estimat de timp in care va primi coletul. In prezent, intervalele orare de pre-alertare sunt de pana la 3 ore in marile orase, respectiv 2 ore in Bucuresti si 6 ore pentru restul tarii.
“Consumatorii online sunt din ce in ce mai sofisticati, stiu exact ce doresc si cunosc standardele de calitate si eficienta pe care trebuie sa le primeasca. Cu Predict, le facilitam transparenta optima a actului de livrare, le punem la dipozitie posibilitatea de a-si organiza timpul astfel incat sa poata primi coletul in ziua stabilita pentru livrare”, declara Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania.
Investitie de 5 milioane de euro
Predict este un serviciu implementat la nivelul intregii retele DPD din Europa, in urma unei investitii de aproximativ 5 milioane euro. Solutia, special creata pentru a veni in sprijinul clientilor B2C si a magazinelor online, imbunatateste cu pana la 10% performanta de livrare.
In Marea Britanie, performanta imediata de livrare dupa prima utilizare a Predict a crescut cu peste 14%.
Ce are in plan DPD
DPD Romania a incheiat anul 2012 cu o cifra de afaceri de 45,3 milioane lei, cu 26% mai mare fata de cea din 2011, care s-a ridicat la 36 milioane lei. Rezultatul raportat la final de an este peste estimarile initiale ale companiei, care prevedeau o evolutie de 15% a afacerilor DPD in 2012 fata de 2011.
Curierul are in plan, pentru anul 2013, investitii de peste 600.000 euro, alocate eficientizarii sistemelor tehnologice si operationale, precum si dezvoltarii de noi solutii si servicii dedicate livrarilor B2C. Tot pentru 2013, DPD Romania previzioneaza o crestere de 18% a cifrei de afaceri, sustinuta de investitiile si strategia de perfectionare a serviciilor oferite clientilor sai.