- Știri
Pentru a 11-a oară consecutiv, cititorii germani au ales DKV Euro Service ca și câștigător “Cele mai bune branduri 2015”, la categoria carduri de carburanți. Ceremonia oficială de premiere a avut loc pe 11 iunie 2015 la centrul de evenimente GOLDBERG din Fellbach.
„Suntem mândri că am fost aleşi câştigători ai acestei competiţii”, a declarat Ulrich Wolter, director de marketing DKV. „Faptul că am adus premiul înapoi în Ratingen încă o dată, ne confirmă că suntem pe drumul cel bun. Analiza noastră de 360 de grade ne spune că trebuie să mergem mai departe cu această strategie”, a spus el.
“Cele mai bune branduri 2015”
Analiza evaluează continuu şi optimizează toate punctele de legătură dintre DKV şi clienţii săi. Aceasta a fost utilizată pentru prima dată în 2013.
Peste 10.000 de cititori interesaţi de această industrie au participat la sondajul de opinie desfăşurat împreună cu DEKRA. Cititorii şi-au spus părerile despre brandurile ale căror produse i-au impresionat, în cadrul a 22 de categorii. Rezultatul a oferit o perspectivă reală asupra politicilor de produs şi a poziţionării de marketing din industrie.