• Știri

DHL Express anunţă publicarea unui studiu care subliniază oportunitățile de creştere semnificativă pe care le au retailerii şi producătorii care își vând online.

Raportul se numește The 21st Century Spice Trade: A Guide to the Cross-Border E-Commerce Opportunity. Acesta analizează pieţele şi produsele cu cel mai mare potenţial de creştere.

Comerțul electronic internațional este o oportunitate de creştere rapidă

Studiul se concentrează, în special, pe oportunitățile pe care le au cei care oferă produse şi servicii premium.
Comerţul online în afara graniţelor oferă oportunități de creştere importante. În marea majoritate a cazurilor acestea nu sunt disponibile şi în alte piețe de retail. Volumele vânzărilor cu amănuntul la nivel internațional se preconizează că vor creşte cu o rată medie anuală de 25%, între 2015 și 2020. Totodată, retailerii online îşi vor creşte vânzările cu 10-15%, în medie. De o creştere şi mai mare beneficiază cei care includ servicii premium. Cum ar fi, comercianții cu amănuntul şi producătorii care au inclus o opțiune de transport rapid în platformelelor online.

Comerțul electronic internațional este o oportunitate de creştere rapidă

„Transportul internațional este mult mai ușor decât cred mulți dintre comercianții cu amănuntul. Noi vedem în fiecare zi impactul pozitiv pe care îl poate avea asupra creșterii afacerilor clienților noștri.”, a declarat Ken Allen, CEO-ul, DHL Express.

„De asemenea, observăm că practic fiecare categorie de produse are potențial de a se transforma în premium, pentru clienții mai puțin sensibili la preţ. Oportunităţile «go global» şi «go premium» există pentru mulți retaileri de pe toate piețele. Rețeaua noastră globală pentru servicii în timp definit de la ușă la ușă este poziționată perfect pentru a sprijini orice retailer.”

Avantajele comerțului electronic

Raportul are la bază o cercetare de piaţă şi realizarea unor interviuri de către o firmă de consultanță de management. Compania este lider la nivel global, precum și peste 1.800 de răspunsuri primite ca urmare a unui sondaj realizat în rândul retailerilor și producătorilor din șase țări. Raportul aduce noutăţi legate de evoluţia comerţului electronic, unde atât cererea cât şi oferta devin mai sofisticate. Producătorii beneficiază tot mai mult de avantajele comerțului elecronic pentru a trece la modele directe de vânzare cu amănuntul. Aceştia se aşteaptă să crească cu 30% mai repede utilizând comerţul online internaţional decât alte grupuri de retaileri. Clienții de pe majoritatea piețelor au de asemenea, din ce în ce mai mult discernământ. Pretențiile lor fiind legate de disponibilitatea produsului și încredere, precum și oferte atractive, ca factori decisivi când vine vorba de alegerea unui retailer online internaţional.

Principalele provocări evidențiate de către consumatori pentru achizițiile în afara graniţelor sunt legate de logistică, încredere, preț şi experiența clienților. Retailerii pot urma relativ ușor o serie de pași pentru a identifica, cultiva și a răspunde cerințelor din străinatate. Raportul a remarcat faptul că tendințele din e-commerce au dat naștere unui nou eco-sistem de ofertare și de soluții non-standard. Acestea îi ajută pe acești comercianți să-și adapteze oferta la lumea digitală și să tranzacționeze cu clienții de pe piețele externe. Partenerii logistici globali pot oferi sprijin în identificarea celei mai bune soluții când vine vorba de depozitare centralizată și locală. În timp ce opțiunile de livrare rapide, sigure și flexibile pot reprezenta un instrument important în transformarea unui interes speculativ în loializarea clienților pe termen lung.

Sursă foto: dhl.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *