• Știri

“Circuitul stradal din Bucuresti nu a obtinut de la FIA omologarea de grad 2, necesara pentru a gazdui evenimentul, si, in plus, promoterul local nu a fost in stare sa asigure suportul financiar necesar pentru mentinerea in calendar a etapei. Acest lucru a fortat Auto GP sa ia dificila, dar inevitabila masura”, se arata intr-un comunicat al organizatorilor.

Cursa ar putea fi inlocuita cu o alta, tinuta cel mai probabil pe un circuit din Spania sau Italia.

“Inca suntem de parere ca Auto GP ar fi facut un show pe cinste pe strazile din Bucuresti, dar avem angajamente fata de partenerii nostri, echipe si piloti si nu puteam accepta atat de multe semne de intrebare cu doar doua luni inainte de start. Asa ca a trebuit sa luam aceasta decizie, cu parere de rau. Avem deja discutii cu alte circuite din Italia si Spania, deocamdata, pentru un eveniment de inlocuire, dar suntem deschisi si altor propuneri”, a declarat oficialul Auto GP Enzo Coloni, in comunicat.

Serbu, omul din spatele firmei Bucharest Grand Prix SRL, promoterul local al cursei, spunea in septembrie 2010 ca nimic nu mai poate interveni in a organiza o cursa Auto GP pe 25 iulie 2011, la Bucuresti. Deci data anuntata initial era alta.

Costurile cu organizarea evenimentului din 2011 s-ar fi ridicat la opt milioane de euro, iar Primaria Capitalei ar fi urmat sa primeasca 500.000 euro in primul an si cate un milion de euro pe an pana in 2015, in cazul in care cursele din jurul Palatului Parlamentului s-ar fi tinut in fiecare an. 0-100.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *