- Știri
Este vorba de DN 17, sectorul Suceava – Sadova, pentru care firmele Colas si Constructii Feroviare Iasi au primit 90 milioane de euro, si de sectoare partiale din DN 66, pentru care s-au achitat 100 de milioane de euro, conform Jurnalul National.
Lucrarile pentru sectorul de la DN 17 au inceput in aprilie 2006, iar constructorii au dat in plus peste 30 milioane de euro fata de cat era programat, adica o majorare de vreo 50% a valorii contractate.
Firma frantuzeaza Colas a primit, in 2008, de la Dorin Debucean, directorul din acea vreme al Companiei, alte 16 milioane de lei, bani achitati pe loc numai ca sa finalizeze lucrarile.
Sectorul Suceava – Sadova a fost inaugurat chiar saptamana trecuta, la patru ani de la inceperea lucrarilor.
Si pentru DN 66 s-au cheltuit aproximativ 100 milioane de euro. CNADNR platea, in 2007, pentru doua dintre contractele de reabilitare a DN 66 pentru sectoarele Filiasi – Petrosani in jur de 57 milioane de euro. Cateva luni mai tarziu, tot in 2007, pentru alte trei sectoare ale aceluiasi DN 66 se achitau alte 63 milioane de euro.
DN 66 se reabiliteaza inca din 2003 si avea termen de finalizare in 2006. In 2010 inca se lucreaza, iar specialistii spun ca abia in 2011 soseaua va fi reabilitata complet. ziare.com