1 noiembrie 2011
  • Știri

Avand in vedere acest rezultat, Volkwagen pare de neoprit in a-si indeplini obiectivul fixat prin Strategia 2018, acela de a deveni cel mai mare producator auto al lumii (urmand deci sa devanseze Toyota).

Volkswagen Group a fost si in 2010 cel mai mare producator european de autovehicule. Grupul are noua marci din sapte state europene: Volkswagen, Audi si Volkswagen Vehicule Comerciale (Germania), Skoda (Cehia), Seat (Spania), Bentley (Marea Britanie), Bugatti (Franta), Lamborghini (Italia) si Scania (Suedia). Dupa finalizarea fuziunii cu Porsche, in cursul acestui an, grupul va include in total zece marci.

Iata cum s-a descurcat fiecare:
•    Volkswagen, 4,5 milioane unitati in 2010 (+13,9%) de la 3,95 milioane masini in 2009
•    Audi, 1,09 milioane masini (+15%)
•    Skoda, 762.600 autovehicule (+11,5%)
•    Seat, 339.500 masini (+0,8%)
•    Volkswagen Autovehicule Comerciale, 435.600 vehicule (+20,5%)

Cifrele de vanzari pe 2010 pentru celelalte marci ale Volkswagen Group nu au fost anuntate, insa numarul de masini livrate de fiecare marca de nisa (Bentley, Bugatti, Lamborghini) este foarte mic in raport performantele comerciale ale marcilor de volum sus-mentionate. 0-100.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *