- Fără categorie
CargoPlanning este o platformă online, colaborativă, care sprjină companiile care produc sau comercializează marfă în procesul de achiziție și planificare a transporturilor, împreuna cu expeditorii. Pentru transportatori, instrumentul oferă transparență și control în timp real a unei operațiuni de transport, de la lansarea unei oferte de preț, vizualizarea în timp real a statusului licitației, până la schimb de documente cu propriul client și gestiunea plăților.
De curând, compania a deschis un nou punct de lucru în București, prin care vor fi mai aproape de clienții și potențialii parteneri din zonă, dar și de unde vor accesa mai ușor locațiile din Europa vizate pentru dezvoltarea business-ului.
„Începem al treilea an cu un obiectiv clar: să facem din CargoPlanning prima platformă de transport din România și printre primele opțiuni pentru companiile din Europa. Motivația și energia noastră sunt alimentate și de încrederea pe care ne-o acordă partenerii noștri, iar printre companiile care tocmai ni s-au alăturat se numără Valvis Holding, deținătoarea mărcii de apă Aqua Carpatica, și cel mai mare producător de pavaje din țară, ELIS Pavaje”, a declarat Valerica Motoc, Sales & Operations Manager în cadrul CargoPlanning.
Pe lângă acestea, Vrancart Adjud, Delaco România și Zahărul Oradea utilizează în prezent aplicația, dar și cei mai importanți furnizori de servicii de transport din România.
De la lansarea în 2015, s-au înregistrat aproximativ 3.700 de utilizatori, cu transporturi în valoare de peste 7 milioane de euro și 1 milion de tone de mărfuri tranzacționate prin intermediul platformei. Companii producătoare de hârtie, oțel, din domeniul automotive, FMCG și construcții fac parte din rețeaua CargoPlanning.
Platforma este dezvoltată de o companie de IT din Iași, Nima Software, iar luna aceasta aniversează 2 ani de la lansarea produsului pe piață. Echipa este condusă de Ștefan Matei, inginer IT cu experiență de 7 ani în dezvoltarea produselor software.
„De 2 ani facem mai transparente operațiunile de planificare a transporturilor, iar acest lucru este posibil și datorită clienților noștri care sunt deschiși să adopte alt mod de a face business”, declară Valerica Motoc, Sales & Operations Manager.