- Știri
Filă cu filă, VEKA şi MullenLowe au adunat cei 50 de ani de durabilitate a tâmplăriei termoizolante realizate din profile PVC, exclusiv clasa A, în noua campanie „Calendarul de 50 de ani”. Pornind de la această caracteristică de bază a ferestrelor VEKA şi principalele beneficii ale produselor sale, MullenLowe a unit fiecare pagină din expertiza companiei într-un calendar de 2 metri lungime şi 18.256 de file care să ocupe un loc de onoare în casa oricărei familii.
„Calendarul de 50 de ani” a devenit personajul principal al campaniei dezvoltate de MullenLowe pentru VEKA, ce prezintă, într-un spot plin de umor, viaţa familiei Munteanu, care investeşte în soluţii de calitate germană şi, implicit, în confortul, siguranţa şi durabilitatea unor produse de clasa A.
Povestea relaţiei unice dintre calendar şi familia Munteanu porneşte în momentul în care cuplul primeşte cadou acest obiect trainic, rezistent pentru următorii 50 de ani, pe măsura ferestrelor VEKA, iar viaţa lor se schimbă complet, aceştia aşteptând cu nerăbdare fiecare zi pentru a da o nouă foaie din calendar. Chiar şi consumatorii pot să ia parte la acest „ritual” zilnic şi să descopere durabilitatea ferestrelor, rupând toate paginile din calendarul de pe pagina online dedicată campaniei.
Mai mult, membrii familiei încep să-şi plănuiască toate proiectele personale, cu ajutorul Calendarului de 50 de ani, inclusiv să prevadă rezultatul unor evenimente din viitor, cum ar fi calificarea României la Campionatul Mondial de Fotbal din 2046.
„Ideea unui calendar pe 50 de ani a venit din dorința de a da o formă fizică unei perioade îndelungate de timp, astfel încât oamenii să realizeze cât de mult înseamnă, de fapt, 50 de ani. Astfel, am creat un calendar de perete, pe zile, de proporții impresionante și am dezvoltat întreaga campanie de comunicare în jurul acestui obiect neobișnuit”, explică Victor Oprişan, Group Creative Director, MullenLowe.
VEKA este în România furnizor de sisteme de profiluri extrudate exclusiv în clasa A de calitate.