- Știri
La nivel international, in anul 2012 Air France a transportat pe rutele sale lung-curier peste 15 milioane de pasageri care au generat aproximativ 2/3 din veniturile companiei. Din totalul locurilor disponibile pe zborurile intercontinentale cu plecare din Europa, 13% sunt oferite de Air France-KLM. In aceste conditii, compania a decis la inceputul anului 2013 sa lanseze un proiect de investitii pe trei ani, care va viza exclusiv serviciile si confortul pasagerilor pe rutele lung-curier.
Actiunile Best & Beyond fac parte din strategia Air France de a urca produsele sale lung-curier spre segmentele superioare prin confort la bord, atentie sporita din partea personalului Air France, meniu special si noi posibilitati de entertainment la bord.
Septembrie vine cu scaune noi
Primele schimbari se vor vedea deja din luna Septembrie 2013 cand compania va prezenta noile scaune pentru clasa Economy, cu mai mult spatiu pentru picioare si implicit confort sporit pentru pasageri, dar si un sistem de entertainment in zbor imbunatatit. Tot pana la finele anului 2013 compania isi propune sa creasca efectivul de personal implicat in activitati lung-curier la aproximativ 19.000 de persoane. Anul 2014 va aduce noutati pentru fotoliile si cabinele claselor Business (Ianuarie 2014), La Premiere (Aprilie 2014) si Premium Economy (Iunie 2014).