- Știri
Afaceri cu 31% mai mari pentru DPD Romania. Principalii factori de crestere au fost atragerea de noi clienti din toate segmentele de business. La care s-a adaugat si cresterea volumelor de transport ale clientilor existenti, nationali si internationali, precum si solicitarile pentru solutiile de logistica pe care DPD le ofera in Europa, ajutata de reteaua rutiera DPD, cea mai dezvoltata de pe continent.
DPD asteapta noi cresteri generate de serviciile de livrare internationala pana la sfarsitul anului. Aceasta ca urmare a tendintei de crestere a interesului companiilor din Romania de a se extinde catre tarile balcanice. DPD Romania isi doreste sa ofere clientilor posibilitatea de a-si extinde business-ul peste granite. Cererile de livrare indeosebi pentru Ungaria si Bulgaria sunt foarte solicitate.
Afaceri cu 31% mai mari pentru DPD Romania
„Comerciantii incep sa inteleaga faptul ca tari precum Bulgaria, Ungaria, Cehia, Polonia, etc. pot fi piete de desfacere. Acestea pot genera crestere de business atat cantitativ cat si calitativ. De aceea, noi, curierii, trebuie sa venim in sprijinul clientilor, oferindu-le solutii cu valoare adaugata cat mai adaptate nevoilor specifice. Rezultatele financiare din primul semestru ne indreptatesc sa credem ca serviciile DPD sunt apreciate la justa valoare. Ne dorim ca pana la sfarsitul anului sa mentinem acest ritm sustinut de crestere.”, declara Lucian Aldescu, CEO DPD Romania.
DPD tinteste statutul de lider de piata in zona Balcanilor pana in anul 2020, Romania urmand sa devina un hub important in reteaua DPD la nivel european. Investitiile bugetate pentru dezvoltarea si optimizarea serviciilor de peste 1 milion de euro, doar in acest an, precum si consolidarea relatiei cu clientii si partenerii sunt primii pasi facuti de DPD catre atingerea acestui obiectiv.
Sursa foto: DPD Romania